קיר זכוכית מיוחד ואופנתי - צל וילון

קיר זכוכית מיוחד ואופנתי

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

ישראל היא מדינה שצריך בה מגוון רחב של אמצעי קירוי והצללה בשל תנאי מזג האוויר השוררים בה לאורך השנה כולה כמעט. השמש היוקדת חמה וחזקה וברגע שתוחמים אזור מסוים על ידי קירוי מלאכותי נוצר גם מצב של צל מפני קרני השמש וגם מעבר נעים של אוויר שהופך מהר מאד למשב רוח מרענן. מכאן שלאמצעי הקירוי השונים יש כמה וכמה תרומות למי ששוהה תחתם ומכאן החשיבות שלהם. במקומות שבהם יש גם מודעות גבוהה לנושאים שקשורים בעיצוב, מראה או יופי – הרי שחשוב עוד יותר לבחור את המהות של ההצללה, את חומרי הגלם שייקחו בה חלק ואת המראה הסופי שלה. זו הגדולה של אמצעי קירוי העשויים מזכוכית ולא בכדי הם נחשבים למבוקשים, פופולריים וגם יפים מאד.

קיר זכוכית צבעוני קיר זכוכית צבעוני קיר זכוכית צבעוני קיר זכוכית צבעוני

איך הפכו קירות זכוכית למבוקשים ומעניינים?

גם אם מחפשים פתרון הצללה בשל צורך שעלה – אין שום סיבה שהוא לא יהיה מעוצב, יפה וכזה שמשתלב עם אלמנטים עיצוביים נוספים שיש בקרבתו. בעזרת קירות זכוכית אפשר לסגור דפנות במרפסת פתוחה, להקים פרגולה יש מאין בחצר או בגינה ואם רוצים גם טאץ' אישי מעוצב וכזה שלא יהיה בשום אמצעי קירוי אחר אפשר גם לשלב כאן עבודה של צריבה על זכוכית. הצריבה יכולה להיות של שם המשפחה, ברכה או איחול וכמובן גם פסוק על פי הרצון וההעדפה של מי שמזמין את העבודה. גם אם צריך את סגירת הקיר או שנדרשת ההצללה, תמיד יש אפשרויות של התאמה או עיצוב אישיים על פי הרצונות והמקוריות של הלקוח שמזמין את קיר הזכוכית ובעזרת טכניקות עבודה מיוחדות, מדויקות וכאלה שמספקות תוצאות ברמה גבוהה – בהחלט אפשר להפוך כל קיר זכוכית לייחודי, אישי וכזה שיהיה שייך אך ורק למקום שבו הוא מותקן. זה בדיוק מה שיהפוך אותו לייחודי ואופנתי.

כשצורך ועיצוב אישי נפגשים

עד לא מזמן הזכוכית לא הייתה יכולה לקחת חלק בייצור של מוצרים או אמצעי קירוי שדרושים לשגרת היומיום של אינספור לקוחות החברות, זאת בשל הרגישות והנטייה להישבר. לא צריך להזכיר את העדינות והרגישות הנדרשות בעת טיפול בזכוכית. כיום המצב שונה, שכן קורות הזכוכית איכותיות וחזקות מתמיד, הן הרבה יותר עמידות והן יכולות לעמוד גם במשימה של חריטה או צריבה על גביהן. מכאן שיש הרבה יותר אפשרויות לשימוש בזכוכית ולא רק לשימוש רגיל אלא גם לכזה שיהיה מעוצב אישית ומתאים בדיוק לכל לקוח או לכל משפחה בנפרד. מי שמציע שירותים של חריטה או צריבה על גבי לוחות זכוכית לבטח יידע בדיוק איך לבצע את העבודה במקסימום הצלחה ודיוק ואפשר יהיה לעצב ביחד איתו את מה שרוצים ויהפוך את ההצללה לאישית ומיוחדת.

אולי יעניין אותכם: סגירת מרפסת זכוכית

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button