סגירת מרפסת זכוכית: 3 תשובות לשאלות נפוצות - צל וילון

סגירת מרפסת זכוכית: 3 תשובות לשאלות נפוצות

תוכן עניינים
סגירת מרפסת זכוכית

סגירת מרפסת זכוכית: המונח סגירת מרפסת מתיחס לסגירה של חלל המרפסת והפיכתה לחלל מוגן מפני מזג האוויר הקיצוני בישראל וע"י כך מאפשרת לבעלי מרפסות להנות מחלל סגור וממוזג נוסף בבית בו ניתן להשתמש בכל עונות השנה ובכל מזג אוויר.

המרפסת שלכם היא מקום למגוון פעילויות פנאי ואירוח והיא מסוגלת ליצור תחושות ששום חדר אחר בבית לא יכול להעניק לכם. התחושות שאתם מקבלים מהמרפסת משליכות על כל הבית. מסיבה זו בוודאי שתרצו לעשות הכול על מנת ליהנות מהמרפסת שלכם כמה שיותר. אתם תשמרו על מרפסת נקייה, תעצבו את המרפסת לפי טעמכם ותמקמו בה את פריטי הריהוט שישרתו אתכם – מרהיטי גינה ועד עמדת ברביקיו. אבל יש דבר אחד שעלול להפריע לכם ולמנוע מכם לעשות שימוש במרפסת 365 יום בשנה – מזג האוויר.

וזהו בדיוק הזמן לדבר על סגירת המרפסת עם זכוכית, האמצעי אשר יאפשר לכם ליהנות מהמרפסת בכל ימות השנה.

וילון זכוכיות דגם "טופ" עם וילון הצללה

וילון זכוכיות דגם "טופ" ללא וילון

חברת צל וילון מתמחה ביצור, שיווק והתקנה של מערכות זכוכית מתקדמות לסגירת מרפסת. לחברה ניסיון של מעל 10 שנים בתחום ההצללה, קירוי ועבודה עם זכוכיות ואלומיניום ומחזיקה צוות מקצועי אשר יכול לבצע פעולות מאתגרות ויצירתיות.

לחברה מפעל ייצור בטורקיה של מערכות זכוכית בעל תו תקן בין לאומי המייצר מערכות זכוכית לבתים פרטיים ועסקים.

החברה משווקת 2 מערכות זכוכית לסגירת מרפסת בישראל:

  1. מערכת זכוכיות מתקפלות דגם "טופ" – מיועדת בעיקר לקומות גבוהות עם רוחות עזות, בעלת סוגר בטיחותי אשר ננעל על פרופיל אלומיניום. במערכת זאת מותקן פרופיל אלומיניום בכל צד.
  2. מערכת זכוכיות מתקלות דגם "קומפורט" – מערכת זאת מיועדת לבעלי מרפסות המעוניינים לשמור על נוף פנורמי מלא ללא כל פרופילי אלומיניום. מומלצת לקומות נמוכות ולא מומלצת במרפסות שיש בהם רוחות עזות.
מערכת זכוכיות מתקפלות לסגירת מרפסת

צל וילון מעניקים 10 שנות אחריות

על כל מערכות הזכוכית של החברה

מהם היתרונות של מערכת הזכוכית של צל וילון?

חברת צל וילון מתמחה בייצור, שיווק והתקנה של מערכות זכוכית לסגירת מרפסת עם ניסיון של מעל 10 שנים. החברה פיתחה מערכות זכוכית בלעדיות אותם היא מייצרת במפעל החברה בטוריקה. מערכות אלה מותאמת לאקלים הישראלי המורכב מרוחות עזות בערי החוף חום כבד בבמרכז ודרום הארץ ולחות כבדה וגשמים רבים.

להלן כמה יתרונות שתמצאו כנראה רק במערכות הזכוכית של צל וילון:

  1. גלגלי פוליאמיד שאינם מחלידים – בנוסף אין במערכת שום חלק מחליד!
  2. אפשרות לזכוכית טריפלקס מחוסמת 8 – 10 מ"מ
  3. תוספת וילון הצללה סנפיר אשר מגן מפני 99% מקרינת השמש
  4. 10 שנות אחריות על המערכת ומלאי חלקים זמין תמיד במחסני החברה
  5. צוות התקנה מקצועי עם מעל 10 שנות ניסיון בתחום 
שקופית קודמת
שקופית הבאה

כיצד מתבצעת בפועל סגירת המרפסת?

סגירת המרפסת באמצעות זכוכית מתבצעת באמצעות מערכת זכוכיות נאספות אשר נעות על מסילות אלומיניום המחוברות בחלק העליון לגג המרפסת ובחלק התחתון למעקה או לרצפת המרפסת.
  • הסגירה מתבצעת בהיקף המרפסת החיצוני על המעקה בדרך כלל או על מהתקרה לרצפה במיקרים חריגים.
  • הזכוכיות נעות על גבי מסילת אלומיניום המאפשרת לבצע פתיחה מלאה של החלל בעזרת איסוף של כל הזכוכיות לצד אחד.
  • במצב פתוח כל הזכוכיות נאספות לצד אחד של החלל ומאפשרות פתיחה מלאה של החלל.
  • במצב סגור כל הזכוכיות עומדות צמודות אחת ליד השניה ללא כל מסילת אלומיניום אנכית דבר שמאפשר נוף מלא.
אלו הן אינן דלתות הזזה במשמעות הרגילה של המילה. בעוד דלתות הזזה רגילות אינן מאפשרות לכם פתיחה מוחלטת, כאן זה אפשרי. יש לציין כי התקנת המערכת נעשית בהתאמה אישית לגודל המרפסת והפתחים שיש לכסות, ישנם מערכות מיוחדות המותאמות לקומות גבוהות ומערכות יעודיות למרפסות גדולות במיוחד ומערכות המיועדות לסגירת פרגולה חשמלית למרפסת.
סגירת מרפסת

באילו זכוכיות אתם משתמשים לסגירת המרפסת?

מערכות הזכוכית לסגירת מרפסת של צל וילון מתהדרות בזכוכיות מחוסמות  8-10 מ"מ אשר עמידות פי 5 מזכוכית רגילה, דבר ההופך את הזכוכית לבטיחותית ביותר. בעת פגיעה בזכוכית מחוסמת הזכוכית אינה נשבר לחלקים חדים מסוכנים, במידה וזכוכית מחוסמת אכן נשברת, היא מתנפצת לחלקים קטנים, שאינם חדים כמו זכוכית רגילה שהם מסוכנים ומזיקים הרבה פחות.

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו:

  • זכוכית 8 מ"מ מחוסמת – 1,500 ש"ח

  • זכוכית 10 מ"מ מחוסמת – 1,600 ש"ח

זכוכית

סגירת מרפסת זכוכית בשיטה של צל וילון

ישנן מספר מוצרים בשוק כיום לסגירת מרפסת זכוכית, אך נראה שהמוצר של צל וילון עושה זאת בצורה הטובה ביותר. חברת צל וילון מבצעת סגירת זכוכית למרפסת בעזרת שימוש במערכת זכוכיות נאספות אשר מיוצרות במפעל החברה בטורקיה.

אין מדובר בסגירה קבועה, אלא סגירה המעניקה לכם גמישת מלאה. זהו כן פתרון המותקן באופן קבוע, אך ניתן לפתוח ולסגור את המרפסת בכל רגע נתון, בקלות ובמהירות. כך, בהתאם לשיקול הדעת ומזג האוויר, תוכלו ליהנות ממרפסת פתוחה וזרימת אוויר חופשית, או לחלופין מרפסת סגורה כאשר מזג האוויר דורש זאת.

וילון זכוכית, סגירת מרפסת

היתרונות של סגירת מרפסת זכוכית

פתרון לכל עונות השנה – סגירת המרפסת עם זכוכית מעניקה לכם פתרון המתאים לכל עונות השנה ולכל מזג אוויר. במצב סגור סגירת המרפסת תגן עלכן מפני רוחות, גשמים, אבק וחרקים. ובמצב פתוח תוכלו להנות מבריזה ואוויר נעים.

  1. שמירה על נוף מלא, ללא מסילות אלומיניום – סגירת מרפסת זכוכית מתבצעת בעזרת פתרון הנדסי אשר מאפשר לכם ליהנות מהנוף הפנורמי הנשקף מהמרפסת תמיד. גם כאשר המרפסת סגורה אין שום הפרעה לנוף.
  2. קל לתפעול ולתחזוקה – סגירת מרפסת באמצעות זכוכית מתקפלות בשיטה של צל וילון היא פתרון קל לתפעול. בעזרת פטנטים יחודיים כגון מגנטים, אטמי סילקון/נרוסטה מיוחדים ומנגנוני סגירה בטיחותיים ניתן בקלות לפתוח ולסגור את המרפסת.
  3. שידרוג המרפסת לחלל פרימיום – הפתרון של צל וילון מאפשר לכם לעצב את המרפסת ולהפוך אותה לחלל פרימיום מוקפד ומתקדם ברמה הגבוהה ביותר. תוכלו לרהט את המרפסת ככל חדר בבית.
  4. התאמה אישית – לכל מרפסת יש את המאפיינים המיוחדים שלה מערכות הזכוכית של צל וילון מותאמים לכל מרפסת בכל גודל ובכל צורה.
  5. 10 שנות אחריות – צל וילון מציעה לכם פתרון לסגירת מרפסת בעל עמידות גבוהה בכל תנאי מזג האוויר. פתרון זה יכול לתת לכם מענה לשנים ארוכות של שימוש.

שאלות ותשובות על סגירת מרפסת זכוכית

לא. לוחות הזכוכית נעות על מסילות בתקרה ועל המעקה או הרצפה ואין תשתית נוספות או כל מחסום אשר פוגע בנוף הפנורמי.

כן. למערכות הזכוכית של צל וילון יש פטנטים מיוחדים אשר מאפשרים אטימה מלאה למים. לאחר התקנת המערכת במרפסת שלכם המרפסת תיהיה מוגנת מיפני גשמים, רוחות ואבק.

כן. כל שינוי בחזית המבנה מצריך הגשת בקשה להיתר בנייה. במידה וההיתר מאושר, ניתן לבצע את הסגירה. מומלץ להתייעץ עם קונסטרוקטור לפני תחילת התהליך כדי לוודא שהדבר אפשרי מבחינה הנדסית.

בפועל, יש הרבה עיריות שמעלימות עין בסגירת מרפסת עם זכוכיות מתקפלות וכדומה.

 

 

אנו מעניקים 10 שנות אחריות על מערכות הזכוכית של צל וילון לסגירת מרפסת.

המחיר של מערכות הזכוכית של צל וילון נע בין 1,500 – 1,650 ש"ח למטר מרובע תלויי בסוג המערכת ובעובי הזכוכית. על מנת לקבל הצעת מחיר מדוייקת יש למדוד את הגובה של הזכוכית הרצויה (מעקה לתיקרה) ואת אורך המעקה אותו תרצו לסגור. להכפיל את הגובה ברוחב ואת התוצאה להכפיל במחיר.

עבודות נבחרות של סגירת מרפסת זכוכית ע"י צל וילון

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button