למה משמשים סוככי זרועות חשמליים | מענה על 2 שאלות קריטיות ביותר - צל וילון

למה משמשים סוככי זרועות חשמליים | מענה על 2 שאלות קריטיות ביותר

תוכן עניינים
סוככי זרועות חשמליים LCG סוכך זרועות

במידה והנכם בעלים גאים של גינה והנכם מעוניינים ליצור פינת חמד, בה תוכלו לשבת ולהנות ממראה עיניכם במהלך כל עונות השנה, התקנה של סוככי זרועות חשמליים היא בדיוק הפתרון האידאלי עבורכם.

גם במידה ובמשרדכם יש חלון גדול המוצף תמיד באור שמש מסנוור, נוכחות של סוככי הזרועות  עשויה לשפר את המצב. מדובר בפתרון המתאפיין באסתטיות ובפרקטיות. 

המומחים של "צל-וילון" יגיעו לביתכם על מנת לסייע לכם לבחור סוככי הזרועות החשמליים שעונים על הצרכים שלכם.

מהם בעצם סוככי זרועות חשמליים?

סוככי הזרועות החשמליים מיוצרים ממתכת אלומיניום איכותית וחזקה ומבד. דבר זה מאפשר להפוך את סוככי הזרועות החשמליים לעמידים בפני קורוזיה ובפני הנזקים שעלולים להיגרם במהלך הזמן על ידי שמש, מים ואבק.

בנוסף, סוככי הזרועות כוללים מנוע חשמלי המוצמד אליהם.

באופן זה, ניתן לתפעל את סוככי הזרועות החשמליים באמצעות שלט רחוק ולחבר אותם למערכת של בית חכם. המקצוענים של "צל- וילון" ידאגו לסייע לכם בבחירת סוככי הזרועות החשמליים שיתאימו לכם ויתקינו אותם באופן המיטבי ביותר.

מהם היתרונות של סוככי זרועות חשמליים?

סוככי זרועות חשמליים הם בעלי יתרונות רבים. היתרון הבולט ביותר של סוככי הזרועות החשמליים הוא היכולת להתאים אותם למגוון עשיר ביותר של שטחים וניתן לעשות זאת תוך הרכבה של סוככי הזרועות בזוויות שונות על מנת לאפשר טווח כיסוי אופטימלי עבור כל מקרה פרטני.

חשוב לציין, כי יכולת ההצללה של סוככי הזרועות החשמליים הינה מרשימה ביותר. יחידה אחת של סוככי זרועות יכולה לבצע הצללה של כ- 65 מטרים רבועים. בנוסף לכך, הפעלה של סוככי הזרועות החשמליים איננה מצריכה הפעלת כוח מצדכם. ההפעלה נעשית באמצעות מנוע חשמלי שקט המוסתר מעיני כל.

כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר והמומחים של "צל-וילון" יחזרו אליכם בהקדם על מנת שהחלום שלכם של סוככי הזרועות החשמליים, כמו עם פרגולות חשמליות, יהפוך למציאות במהירות האפשרית.

אתם יכולים לבחור מתוך מגוון מרשים של כיסויים על מנת ליצור את המראה המועדף שלכם עבור סוככי הזרועות החשמליים. הכיסויים הללו נבדלים זה מזה בחלק מתכונותיהן, אבל אל חשש!

המומחים של "צל-וילון" ייעצו לכם על מנת להתאים עבורכם סוככי הזרועות החשמליים שיוכלו לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

כפי שהוזכר קודם לכן, השלדה של סוככי הזרועות עשויה מאלומיניום. עובדה זו הינה חשובה, כי הדבר מונע חלודה של סוככי הזרועות החשמליים והופך אותם לעמידים ביותר. עבור שומרי השבת שביניכם, סוככי הזרועות החשמליים מציעים פיתרון על ידי חיבורם  למערכת של בית חכם שבה ניתן להגדיר את תזמון ההפעלה.

שאלות ותשובות בנושא סוככי הזרועות החשמליים

אכן קיים מגוון מאוד עשיר של סוככי זרועות חשמליים. מדובר בסופו של דבר בהגדרה פרטנית של צרכים ותקציב.

הנציגים של "צל-וילון" יגיעו לביתכם בזמנכם הפנוי, יסבירו לכם בפרוטרוט לגבי הסוגים והתוספות השונים, ההבדלים ביניהם, היתרונות והחסרונות של כל חלק ויסייעו לכם להגיע להחלטה לגבי הסוג של סוככי זרועות חשמליים המתאימים ביותר לכם. אל דאגה! זהו תחום המומחיות שלנו!!!

התשובה היא בהחלט כן. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר. המומחים של "צל וילון" יגיעו אליכם, יבצעו מדידות נדרשות ויתקינו עבורכם סוככי זרועות חשמליים בהתאם למידות בביתכם או במשרדכם.

הסירו דאגה מליבכם! המקצוענים של "צל וילון" יבצעו התקנה של סוככי זרועות חשמליים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על סטנדטים גבוהים של איכות ובטיחות.

עוד מידע על סוככי זרועות

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button