סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות: מענה על 5 שאלות חשובות - צל וילון

סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות: מענה על 5 שאלות חשובות

תוכן עניינים
וילון זכוכית, זגירת מרפסת
מערכת זכוכיות מתקפלות לסגירת מרפסת

סגירת מרפסת זכוכיות: המרפסת הביתית היא אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בביתנו. המרפסת משפיעה מאוד על הבית מכל הבחינות האפשרויות. היא משפיעה על כמות האור הטבעי הנכנס לבית; על זרימת האוויר וכיווני הרוח; על הטמפרטורה בבית; על המראה העיצובי ועל הפעילויות שלנו בשעות הפנאי. מרפסת פתוחה עם נוף פנורמי משנה את כל התחושה וההרגשה בבית.

בעבר המרפסת הייתה אזור תחום ונפרד מחלל הבית, כאשר דלתות הפרידו בין פנים הבית לבין המרפסת. הפרדה בין הבית לבין המרפסת הייתה צעד הכרחי כאשר הייתה לנו מרפסת פתוחה מכיוון שבתנאי מזג אוויר מסוימים אנו נזקקים לסגירה ואיטום. למשל כאשר הגיע מזג אוויר סוער, מי הגשמים חדרו למרפסת ולכן נאלצנו לסגור את הדלתות.

וכאשר השמש לוהטת בשיאה ברחנו מהמרפסת החמה אל פנים הבית הממוזג. בעיות מזג האוויר לא השתנו, אך הפתרונות הטכנולוגיים הביאו לשינויים מרעננים בתפיסות העיצוביות וכל הגישה כלפח המרפסת השתנתה. אז בואו נשמע על השינויים, האפשרויות וכיצד כל זה מתאפשר בעזרת סגירת מרפסת זכוכית.

זכוכיות נאספות למרפסת – כיצד זה עובד?

סגירת מרפסת זכוכיות נעשית בעזרת פתרון עיצובי מתקדם המאפשר לנו ליהנות מהמרפסת בכל עונות השנה ובכל אופן שנרצה. זהו פתרון אשר מעניק לנו גמישות מלאה המתאימה לכל עונות השנה. בקלי קלות ניתן לסגור ולפתוח את המרפסת. כאשר מזג האוויר מאפשר זאת נוכל לפתוח את חלונות הזכוכית וליהנות מאוויר צח. וכאשר חם מידי, או קר מידי, נסגור את חלונות הזכוכית במהירות ובקלות.

סגירת מרפסת זכוכית נעשית בעזרת זכוכיות הזזה למרפסת, נאספות המותקנות בעזרת שתי מסילות אלומיניום (עליונה ותחתונה); כאשר הזכוכית נמצאת במצב סגור אנו זוכים באיטום מוחלט, אך ללא שום פגיעה בנוף הפנורמי. לזכוכיות נאספות יש עיצוב מינימליסטי והן אינן זקוקות לשום מסגרת תומכת מלבד מסילות הרצפה והתקרה, כך ששום דבר אינו יוצר הפרעה עיצובית בעיננו. וכאשר נרצה לפתוח אותן, הן פשוט נעות על גבי המסילה ונאספות בצד ללא גרימת הפרעה.

סגירת מרפסת זכוכית – המהפכה העיצובית

הציבור הישראלי אוהב ומעריך איכות חיים, והוא גם מוכן לשלם עבורה, זאת בתנאי שיקבל פתרונות עיצוביים איכותיים ובעלי ערך מוסף. שילוב ידיים בין מעצבים ומהנדסים הביא לנו מהפכה עיצובית המתבססת על פטנט טכנולוגי לסגירת מרפסת באמצעות דלתות נאספות. אך בואו נשים רגע את הפרטים הטכניים בצד ונתמקד קודם כל בתפיסה העיצובית.

עד היום המרפסת וחלל הבית היו שני אזורים נפרדים ביניהם דלתות ואפילו תריסים. התיחום בין שני האזורים גרע מהמרפסת וגם מחלל הבית. סגירת הדלתות מנעה מאיתנו אור טבעי ופגעה בנוף הפנורמי הנשקף מהמרפסת. המרפסת הפכה לחלל בלתי נגיש ובלתי שמיש בימי החורף הקרים כמו גם בימי הקיץ החמים. למעשה היו לכך השלכות אפילו על סוג הריהוט ששמנו במרפסת. מכיוון שלא הייתה לנו אפשרות להגן על המרפסת מפני פגע מזג האוויר, נאלצנו לבחור בריהוט עמיד לגשם ולהיזהר עם כל חפץ שמיקמנו במרפסת.

בזכות סגירת מרפסת זכוכית קיבלנו שינוי גדול ומשמעותי. במקום דלתות המפרידות בין חלל הבית לבין המרפסת, פשוט תחמנו את צידה החיצוני של המרפסת. כך הרווחנו חלל גדול יותר שללא ספק מהווה תרומה משמעותית לאיכות החיים שלנו. כמו כן למדנו לנצל את שטח המרפסת 365 יום בשנה, בכל תנאי מזג האוויר. ההגנה על המרפסת מפני פגעי מזג האוויר אפשרה לנו לעשות שימוש מגוון יותר במרפסת מבלי להיות טרודים משיקולי מזג האוויר. ובמקביל, לצד כל היתרונות הפרקטיים, סגירת מרפסת זכוכית מאפשרת לנו להמשיך ליהנות מהנוף הפנורמי.

כמה שנות אחריות יש על המוצר?

תקופת האחריות על "מערכות הזכוכית לסגירת מרפסת" היא עד 10 שנות אחריות.

מהם הגדלים של הזכוכיות?

הרוחב משתנה בין 50 ס"מ ל 70 ס"מ בהתאם לגובה המבוקש של הזכוכית, הגובה המקסימלי הוא 3 מ'.

שאלות ותשובות

לא. אפשרויות השימוש הן מגוונות. הצוות המקצועי של צל ווילון מתקין את הזכוכיות הפנורמיות במרפסות, ויטרינות, פרגולות, פטיו ומשרדי יוקרה.

כל שינוי בחזית המבנה מצריך הגשת בקשה להיתר בנייה. במידה וההיתר מאושר, ניתן לבצע את הסגירה. מומלץ להתייעץ עם קונסטרוקטור לפני תחילת התהליך כדי לוודא שהדבר אפשרי מבחינה הנדסית.

 

בפועל, יש הרבה עיריות שמעלימות עין בסגירת מרפסת עם זכוכיות מתקפלות וכדומה.

זכוכיות נאספות למרפסת מורכבות בעיקר מזכוכית ואלומיניום איכותי בעל עמידות גבוהה. זהו מוצר פרימיום אשר תוכנן על מנת לעמוד בכל תנאי מזג האוויר והוא מבטיח עמידות לשנים רבות.

סגירת מרפסת זכוכית נעשית באמצעות זכוכית מחוסמת, חלקי אלומיניום, גומי ופלסטיק. להלן הפירוט:

  • זכוכית נאספת, מתקפלת  8 – 10 מ"מ מחוסמת בעלת תקן מכון התקנים

  • מסילות אלומיניום מסגסוגת עמידה לתנאי מזג אוויר ישראלי בעלי תו תקן אירופאי ניתן לקבל את המסילות בכל צבע RAL 

  • גלגלים איכותיים ועמידים עם מייסב פנימי אשר מניע את הזכוכיות על המסילות.

  • סטופר מעוצב

  • אביזרים משלימים מפלסטיק, גומי ונירוסטה ומגנט

  • *חשוב לציין שזכוכית מחוסמת חזקה פי 5 מזכוכית רגילה אשר לא עברה תהליך חיסום.​

המוצר עמיד ב 100% למים ומאפשר הגנה של המרפסת מפני גשמים

כל החלקים עשויים מנירוסטה,אלומיניום, סיליקון, פלסטיק קשיח ומחומרים נוספים אשר לא מחלידים

עבודות: סגירת מרפסת זכוכית

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button