סוגי פרגולות שמוסיפות לעיצוב הבית - צל וילון

סוגי פרגולות שמוסיפות לעיצוב הבית

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

הפרגולות כבר הפכו מזמן לחלק בלתי מפרד של כל בית כמעט. אם תסקרו שורה של בנייני מגורים תוכלו לגלות כמה וכמה פרגולות שמעטרות את המרפסות הפרטיות של הבתים או את החצרות והגינות.

הפרגולות תורמות רבות לעיצוב הכללי של החצר או המרפסת וכמובן שיש להם גם שימוש פונקציונלי שנועד לכך שהפרגולה תעניק מענה מוצלח ומוצל ואפשרות ליהנות מהשטח הנתון גם בימי החורף הקרים או לחילופין בימי הקיץ ההבילים כאשר הפרגולה תעניק צל ומחסה בעת הצורך.

פרגולות אלומיניום – נעים להכיר

עד לפני זמן לא רב מקובל היה לבנות פרגולה מעץ. לא היה עוד חומר נוסף ששיחק כאן תפקיד. האמת היא שגם היום יש הרבה מאוד פרגולות מעץ כאשר אנשים שומרים אמונים לעץ הישן והטוב. אך עם השנים שחלפו, נולדו אפשרויות חדשות נוספות מה שפתח בפנינו פתח להתקנת פרגולות מסוגים אחרים אשר להם יש יתרונות רבים יותר מכל פרגולה אחרת העשויה עץ.

הפרגולה מאלומיניום היא הפרגולה המוכרת היום והיא מתחרה היטב בפרגולות העשויות עץ.

היתרונות של פרגולה אלומיניום

  • התאמה אישית – האלומיניום הינו חומר שקל לעצב אותו וליצור באמצעותו עיצובים חדשניים ומרהיבים במיוחד. בעזרת האלומיניום ניתן להגיע לתוצרים שיאפשרו את השליטה המלאה על מצב ההצללה כאשר יש את הפרגולות התלויות ויש את העומדות. יש את אלו המשלבות גגות חשמליים ויש את אלו שמאפשרים שימוש נוח ונעים גם בימות הגשמים. בקיצור מודבר במוצר איכותי המגלה עמידות מול כל מזג אוויר ונותן מענה מושלם לכל אורך השנה. הן לקיץ, הן לחורף לצד פתרון מושלם גם לחג הסוכות.
  • איכות – כפי שכבר ציינו, פרגולות מאלומיניום הינן עמידות ושימושיות למשך כל חודשי השנה. חשוב לציין כי מדובר במוצר שאינו מחליד גם מחשיפה לגשם וכן נשמר היטב גם מול השמש הקופחת.
  • תאורה – תוכלו להתקין אמצעי תאורה בפרגולה ולשלב אותה כבר בזמן בניית הפרגולה מה שיאפשר לכם ליהנות ממנה גם בשעות החשיכה.
  • אין צורך בתחזוקה – אפשר לומר שהיתרון הגדול והמשמעותי ביותר בפרגולה מאלומיניום זהו שאין צורך בתחזוקה שוטפת של החומר המרכיב את הפרגולה היות והאלומיניום אינו מחליד, אינו מגיב כלל למים או לשמש, בניגוד לפרגולת עץ המחייבות תחזוקה ופרגולות ברזל שמחלידות עם הזמן.

סוגים של פרגולות

יש בעיקר שני סוגים עיקריים של פרגולות כאשר בכל אחד מהסוגים יש תתי קטגוריות ומגוון גדול של אפשרויות נוספות.

יש את הפרגולה העומדת ויש את הפרגולה התלויה.

הפרגולה העומדת היא פרגולה שנשענת על ארבע רגליים שמייצבים אותה ומקבעים אותה לקרקע. מדובר בדרך הכי חזקה והכי יציבה עבור כל פרגולה.

לצד זה יש את הפרגולה התלויה שבמקרים מסוימים היא תהיה עדיפה. למרות שאמרנו שהפרגולה העומדת היא זו שמוכיחה יציבות וחוזק.

פרגולות חדשניות מעץ

יש היום גם אפשרות לבנות פרגולות חדשניות יפהפיות מעץ ושווה בהחלט לבדוק את האפשרויות.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button