זכוכיות הזזה לסגירת מרפסת: מענה על 3 שאלות חשובות ביותר - צל וילון

זכוכיות הזזה לסגירת מרפסת: מענה על 3 שאלות חשובות ביותר

תוכן עניינים
זכוכיות הזזה לסגירת מרפסת

אם גם לכם יש מרפסת גדולה ומרשימה או אפילו קטנה ונעימה אתם בטח מחכים לרגע בו תוכלו לשבת בה בשקט, לנשום את האוויר הנקי, לשתות כוס קפה או יין טוב ופשוט להירגע – מזל שיש זכוכיות הזזה לסגירת מרפסת.

אנו בחברת צל וילון, יודעים שהאוויר הפתוח, הנוף והמרחבים הנפרשים לפנינו ממלאים אותנו בשלווה ומאפשרים לנו פעמים רבות לברוח לרגע מכל העומס של החיים. אך מה קורה בחודשי החורף הקרים? כאשר הרוחות חזקות, הקור חודר לעצמות והגשם לא מאפשר לשבת במרפסת?

בדיוק לשם כך קיימים פתרונות ייחודיים המספקים לנו את האפשרות להנות מהמרפסת גם שמזג האוויר בחוץ פחות נעים. אחד הפתרונות הינו זכוכית הזזה לסגירת המרפסת.

מהי זכוכיות הזזה לסגירת מרפסת?

מכיוון שאנשים רבים וכן בעלי עסקים רבים רוצים לנצל גם את השטח החיצוני של הבית או העסק שלהם נדרש פתרון יצירתי.

קיימות מגוון רחב של אפשרויות המאפשרות לסגור את המרפסת אך זכוכיות מתקפלות לסגירת מרפסת למרפסת וזכוכיות הזזה הינן המיוחדות שבהן כיוון שהן מספקות הן מענה פרקטי המאפשר סגירה הרמטית של המקום אשר אינה מאפשרת כניסה של קור אל המרפסת והן מענה עיצובי ואסתטי.

זכוכיות הזזה למרפסת הינה קלאסית, יפה, מרשימה ומעוצבת. היא משווה לכל חדר מראה אלגנטי וחדשני יותר ומהווה פתרון הולם לכל בית אשר שם דגש על הנראות שלו.

בנוסף, היא משווה לבית מראה פתוח גם בחודשי החורף כאשר הכול מרגיש לנו סגור וחונק.

היתרונות של זכוכיות הזזה לסגירת מרפסת

לזכוכיות הזזה לסגירת המרפסת ישנן מספר יתרונות על כל פתרון סגירה אחר

  • קיפול וסגירה- זכוכיות ההזזה ניתנות לקיפול באופן מלא כך שבתנאי מזג אוויר שונים אנו יכולים לפתוח ולסגור אותן לפי ראות עינינו. במזג אוויר נעים ניתן לפתוח אותן לגמרי וכאשר קר ניתן לסגור אותן.
  • אור טבעי- סגירה על ידי זכוכיות אינה חוסמת בעד האור להיכנס כמו סגירות אחרות. היא מאפשרת חדירה של אור טבעי אל הבית במשך כל שעות היום.
  • סוג הזכוכית- הזכוכית בה משתמשים על מנת לסגור את המרפסת הינה זכוכית מחוסמת. כלומר, זוהי זכוכית איכותית ועבה מאוד ולכן היא גם מאוד בטיחותית לשימוש. היא עמידה בפני כל מזג אוויר ואינה שבירה.
  • נעילה- מנגנון הנעילה של זכוכית ההזזה הינו קל ונוח לתפעול מצד אחד ומאוד בטיחותי, יעיל וחזק מצד שני.
  • ניקיון- מכיוון שזכוכית ההזזה מתקפלת מאוד קל לנקות אותה משני צדדיה מה ששומר על הנראות שלה תמיד.
  • שקיפות- מכיוון שמדובר בזכוכית הדבר מאפשר סגירה של אקווריום. כלומר, ניתן לראות את מה שקורה בחוץ באופן תמידי וכך למרות תנאי מזג האוויר השונים במהלך השנה ניתן להנות מהנוף הנשקף מן המרפסת.
  • עיצוב ואסתטיקה- אין ספק כי מכל פתרונות הסגירה הקיימים בשוק זכוכית מתקפלת היא האסתטית והיפה ביותר. היא משווה לבית מראה קלאסי ועדין ומוסיפה לו אור וקסם מיוחד אשר שום פתרון סגירה אחר לא יוכל לספק.

שאלות ותשובות בנוגע לזכוכית הזזה

מכיוון שמדובר בבניה קלה ובעקבות חוק המרפסות החדש אין כל צורך בהיתרי בניה וניתן להתחיל בעבודה באופן מידי ללא כל חשש.

זכוכיות ההזזה מיוצרות מזכוכית מחוסמת, מדובר בחומר חזק מאוד ועמיד בפני כל מזג אוויר שלא יבוא.

הן בטיחותיות ואיכותיות וניתנות לשימוש במשך מספר רב של שנים. כמובן שהן בטיחותיות גם לילדים כיוון שהן עומדות בכל תקני הבטיחות הנדרשים.

לא. ניתן לבחור בין מגוון סוגי זכוכיות על מנת לסגור את המרפסת. קיימות זכוכיות דקות יותר או עבות יותר, שקופות, חלביות, חלקות או עם עיטורים, עם מסגרות שונות ועוד.

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button