סיבה מצוינת להתקנת פרגולות חשמליות למרפסת: חסכון עד 25% בעלות - צל וילון

סיבה מצוינת להתקנת פרגולות חשמליות למרפסת: חסכון עד 25% בעלות

תוכן עניינים
פרגולות חשמליות למרפסת פרגולות למרפסת

פרגולות חשמליות למרפסת בחסכון מדהים: במידה ויש לכם מרפסת ואתם רוצים סוף-סוף להשתכלל ולהתאים את המרפסת שלכם למאה ה-21 , "צל -וילון" מציעה לכם את הפתרון האולטימטיבי : התקנה של פרגולה חשמלית מתקפלת למרפסת שלכם.

באמצעות לחיצת כפתור בלבד אתם תוכלו לשלוט על הכול! פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת נשלטת באמצעות שלט רחוק או  על ידי טלפון נייד חכם.

פרגולה חשמלית מתכווננת במרפסת שלכם תאפשר לכם שליטה מלאה על הלוחות המתכווננים, המסך, התאורה והחימום. וכל זאת, במרחק של לחיצת כפתור!
המומחים של "צל-וילון" יגיעו לביתכם על מנת לסייע לכם לבחור פרגולה חשמלית נאספת למרפסת שעונה על הצרכים שלכם.

פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת- חסינה מפני כל סוגי מזג האוויר

אין צורך לחשוש יותר מכך שהפרגולה יותר להיהרס! אם אתם מחליטים להתקין פרגולה חשמלית מתקפלת למרפסת , לכם זה לא יקרה!

אין ספק, כי מדובר בהשקעה כספית שתצדיק את עצמה לטווח הרחוק. פרגולה חשמלית נאספת למרפסת מכילה חיישנים מיוחדים שבאמצעותם הלוחות של הפרגולה יכולים להתאים את עצמם לתנאי מזג האוויר הקיימים.

בין אם אתם גרים באזור עם גשמים חזקים, שלג, קרח או רוחות עזות, כך או כך, פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת תהיה עבורכם בחירה נכונה ובטוחה. המקצוענים של "צל- וילון" ידאגו לסייע לכם בבחירת פרגולה חשמלית נאספת למרפסת שתתאים לכם ויתקינו אותה באופן המיטבי ביותר.

פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת – הנאה צרופה במשך כל ימות השנה

התקנה של פרגולה חשמלית מתקפלת למרפסת או בשביל הצללה לגינה תאפשר לכם למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום במרפסת שלכם. יותר מכך, הדבר יתאפשר לכם לא רק בקיץ, אלא במהלך כל עונות השנה!

רק דמיינו לכם לרגע את השדרוג הצפוי לכם! תוכלו ליהנות בכל מזג אוויר מספל קפה מהביל או מגביע יין מפנק בעודכם יושבים על המרפסת. כל זאת, בזכות העובדה הפשוטה שעובדיה הנאמנים של "צל-וילון" יתקינו לכם פרגולה חשמלית מתקפלת למרפסת שלכם.

בנוסף, קיימת גם האפשרות להתקין תאורה וחימום נלווים להשלמת התפאורה. פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת, המלווה בתאורת אווירה וחימום תהפוך את הישיבה במרפסת לחווייה של ממש. חווייה, אותה תוכלו לשחזר מידי יום ! כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר והמומחים של "צל-וילון" יחזרו אליכם בהקדם על מנת שהחלום שלכם של פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת יהפוך למציאות במהירות האפשרית.

שאלות ותשובות בנושא פרגולות חשמליות למרפסת

לא, קיימים מספר סוגים של פרגולה חשמלית למרפסת. קיימים סוגים של פרגולה נאספת, מתקפלת ומתכווננת. הנציגים של "צל-וילון" יגיעו לביתכם בזמנכם הפנוי, יסבירו לכם בפרוטרוט לגבי הסוגים השונים, ההבדלים ביניהם, היתרונות והחסרונות של כל סוג ויסייעו לכם להגיע להחלטה לגבי הסוג של פרגולה חשמלית למרפסת המתאימה ביותר לכם. אל דאגה! זהו תחום המומחיות שלנו!!!

התשובה היא : ממש לא!!!! בתום ההתקנה של פרגולה חשמלית מתכווננת למרפסת על ידי המומחים של "צל-וילון", כל הכיוונון נעשה באמצעות שלט רחוק או באמצעות טלפון נייד חכם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור.

בהחלט כן. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר. המומחים של "צל וילון" יגיעו לביתכם, יבצעו מדידות נדרשות ויתקינו עבורכם פרגולה חשמלית למרפסת בהתאם למידות של המרפסת הנמצאת בביתכם.  הסירו דאגה מליבכם! המקצוענים של "צל וילון" יבצעו התקנה של פרגולה חשמלית למרפסת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על סטנדטים גבוהים של איכות ובטיחות.

מספר עבודות לפרגולות החשמליות למרפסת

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button