היתרונות של הצללות וסגירת מרפסות  - צל וילון

היתרונות של הצללות וסגירת מרפסות 

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

יתרונות הצללות וסגירת מרפסות 

מרפסת בבית זה אוצר. אנחנו עושים שימוש רב במרפסת כאשר הוא מאפשר לנו ליהנות מאוויר צח, מעניק לנו שעת נינוחות של שהיה במרחב הפתוח ואם איתרע מזלנו אנחנו גם נהנים מנוף קסום. עם זאת ברבים מהמרפסות יש בעייתיות מסוימת בחלק משעות היום שלא לדבר על חלק מכל ימי השנה. חודשי הקיץ החמים כמו גם חודשי החורף הקרים והגשומים, מוציאים לגמרי את המרפסת מכלל שימוש כאשר אין לנו ממנו כל תועלת מעשית.

בדיוק לשם כך יש לנו את האפשרות ליצור הצללה או לסגור את המרפסת ובכך להעניק לעצמינו מרחב סגור ומאפשר. כך נוכל ליהנות מהמרפסת בכל ימות השנה.

חשיפה בריאה לשמש

כיום המודעות לסיכונים שהשמש מביאה איתה בקרניה עלתה מאוד עד שאנחנו התחלנו לראות בשמש ממש סוג של אויב. אנחנו משתדלים שלא להיחשף לשמש עד כמה שיידנו מגעת ומאשימים את הקרניים הלוהטות שלה בהרבה ממחלות העור, הזדקנות העור, סרטן עור, קמטים ועוד תופעות שונות שאנחנו נפגשים בהם.

האמת היא שהשמש יש בה הרבה מאוד יתרונות והחשיפה לשמש היא דווקא חשובה מאוד. זאת כמובן תוך הסתייגות על חשיפה מבוקרת, בשעות המתאימות ולמשך הזמן המתאים.

שמש צדקה ומרפא בכנפיה

השמש חשובה מאוד לכל אדם והיא זו שלמעשה מספקת לנו את ויטמין ה- D החשוב כל כך לבריאות הגוף ואפילו בריאות הנפש. אדם שסובל מחסר בוויטמין די עשוי לסבול מבעיות בריאות שונות.

מעניין לציין כי אנשים שלבושים בלבוש חלקי קולטים הרבה יותר את קרני השמש והם למעשה מקבלים יותר מהוויטמין הנחוץ כל כך – ויטמין די. זו גם הסיבה שבקרב אוכלוסיות דתיות יש חסר בולט של ויטמין די והדבר מוכח במחקרים. יש לזה פתרון פשוט אגב. נטילת תוספי תזונה של ויטמין די וזה פותר את הבעיה.

מרפסת שתוסיף לכם בריאות

בדיוק בגלל שהמרפסת היא כל כך חשובה ובגלל שהיא תורמת לכם מכל ההיבטים, חשוב לתכנן אותה היטב, לחשוב על סגירות איכותיות וטובות שיעשו את העובדה אך מנגד לשים לב לכך שאתם לא סוגרים את עצמכם ומגנים על עצמכם יתר על המידה מפני השמש. היא חשובה מידי למען בריאותכם ולא כדאי לחסוך אותה מעצמכם.

כדי להגיע לתמהיל המדויק ולסגירה באופן הרצוי, חשוב מאוד לבצע את הסגירה של המרפסת ואת כל הטיפול הנלווה לכך רק אצל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את הידע המקצועי, את הניסיון ואת היכולת לבצע את הסגירה בצורה הכי פרקטית והכי מקצועית.

יש לגימור של הסגירה הרבה מאוד משמעות כאשר זה מה שקובע בסופו של דבר את התוצאות ואת המראה האסתטי של המרפסת. ברור גם שחובה לשים דגש על החומרים הנבחרים בהם מתבצעת העבודה כאשר כל הפרטים הללו יחד יצרו את הדבר השלם.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button