סגירת מרפסת לחורף: דרכים נפוצות לסגור את המרפסת שלכם לקראת החורף - צל וילון

סגירת מרפסת לחורף: דרכים נפוצות לסגור את המרפסת שלכם לקראת החורף

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

החורף הישראלי אמנם קצר, ונדמה שהוא הלך עוד לפני שהוא באמת הגיע, אך תמיד נרשמת מגמת התקררות שלאחריה נמעיט לשהות בחוץ כמה שנוכל, בשל מזג האוויר ההפכפך. אך עבור מי שלא מעוניין לוותר על המרפסת בבית, סגירת חורף היא הפתרון האידיאלי עבורכם. במאמר זה נציג את היתרונות של הדרכים הנפוצות ביותר לסגירת חורף במרפסת שלכם.

אל תוותרו על המרפסת שלכם בבית

רבים משקיעים במרפסות שלהם זמן, כסף ומשאבים, ודואגים לטפח אותה ולהפוך אותה לפנינה של הבית. לכן, אין כל סיבה נראית לעין שתאלצו לוותר לחלוטין על חלק מהותי כל כך בבית שלכם. סגירת חורף מאפשרת להגן על המרפסת מנזקי מזג האוויר בחורף, לרבות גשמים, רוחות וחדירה של לכלוכים שמגיעים מבחוץ פנימה. סגירת מרפסת הבית שלכם תאפשר לכם גם להמשיך ולארח, אולי עם תוספת של פטריית חימום אחת או שתיים, על אף הקרירות שבחוץ. פתרון הולם, לא?

סגירת שימשונית
סגירת פרגולה עם שימשונית

סגירת מרפסת לחורף עם שמשוניות

אחת מסגירות החורף הפופולריות והזולות בישראל היא כמובן השמשונית. מדובר בבד עשוי ברזנט שמאפשר עמידות בפני גשם, במטרה לשמור על המרפסת שלכם יבשה ומזמינה. ניתן לתלות שמשוניות בקלות רבה והן מגיעות במגוון צבעים לבחירתכם, בדרך להפיכת המרפסת למקורה ונעימה לישיבה גם בימי החורף הקרים.

סגירת מרפסת לחורף עם ברזנטים

הברזנט הוא כנראה הפתרון הזול ביותר אם אתם מחפשים קירוי למרפסת, בטח אם מדובר בפתרון עם עלות נמוכה. הברזנט מאפשר התאמה אישית לפי מידות המרפסת, ומספק עמידות משמעותית נגד גשם ושאר תופעות הלוואי של החורף הישראלי. היתרון הבולט הנוסף בברזנט הוא היכולת שלו לסגור שטחים גדולים וקטנים בצורה הרמטית, מאפשר אטימות לא רק בפני מים אלא גם בפני רוח ודואג שתוכלו להמשיך לארח חברים במרפסת, גם בחודשים הקרים ביותר. אל תשכחו שגם בבוא האביב, כשתהיו בטוחים שהגשמים כבר חלפו, הברזנט יתפרק ביתר קלות וללא כל מאמץ.

 

פרגולה חשמלית עם זכוכיות
פרגולה חשמלית עם זכוכיות

סגירת מרפסת לחורף עם פרגולות חשמליות– ללכת על זה בגדול

אם יש לכם מרפסת לא מקורה (ללא גג) ואתם מחפשים פתרון קבוע, שדורש התקנה חד פעמית בלבד, וביכולתכם להשקיע בו יותר מהפתרונות הזמניים האחרים- אז פרגולה חשמלית היא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר.

פרגולות חשמליות נסגרות באמצעות סוכך אנכי, כזה שמאפשר שליטה באמצעות שלט חשמלי ומתקפל לתוך קסטה ייעודית.

פרגולות חשמליות מתאימות לא רק בתור סגירת חורף, אלא גם כפתרון להגנה על המרפסת מפני השמש, כך שקיבלתם סגירת חורף וסגירת קיץ גם יחד.

סגירת מרפסת מסכי זיפ
סגירת מרפסת מסכי זיפ

 סגירת מרפסת לחורף עם מסכי זיפ

סגירת מרפסת חורף עם מסכי זיפ היא דרך מצויינת למנוע מרוחות עזות וגשמים להיכנס למרפסת שלכם זאת למעשה אחת הדרכים המומלצות לסגור מרפסת עבור חודשי הקיץ אבל גם בחורף ניתן להנות מסגירת מרפסת זו

סגירת מרפסת זכוכית, וילון זכוכית
סגירת מרפסת זכוכית, וילון זכוכית

סגירת מרפסת לחורף עם זכוכיות הזזה מתקפלות – וילון זכוכית

הדרך המומלצת ביותר לבצע סגירת מרפסת לחורף היא באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות המכונה גם וילון זכוכית.

סגירה זאת היא המומלצת ביותר מכיוון שהיא עמידה בפני רוחות עזות יותת מכל אופציה אחרת שמופיעה במאמר הזה, היא שומרת על נוף פנורמי מלא גם במצב סגור והיא מבצעת איטום מלא של המרפסת מפני גשמים, רוחות עזות ואבק. בנוסף זה פתרון בעל ערך עיצובי גבוהה ומרשים במיוחד.

וילון זכוכית, סגירת מרפסת
וילון זכוכית, סגירת מרפסת

מה אומר החוק לגבי סגירת מרפסת לחורף?

סגירה של מרפסת עם אלמנטים קבועים היא למעשה תוספת שטח עיקרי לדירה. לכן על מנת לסגור מרפסת עם פרגולה או זכוכיות אנו צריכים לנצל זכויות בנייה שלא מומשו ולבצע הליך רישוי לתוספת בניה, ממש כמו תוספת חדר.

בשונה מהתפישה הרווחת, נכון להיום, הליך לסגירת מרפסת הוא הליך שמחויב בהיתר. בפועל מהנסיון שלנו רשויות רבות מתעלמות מנושא זה. (אין באמור המלצה אלה רק הבעת דעה של הכותב)

דאגו למרפסת שלכם

השקעתם במרפסת שלכם, הנחתם עציצים, קניתם פינת ישיבה, גריל גז, הפכתם אותה לפינת חמד, לא תרצו לשמור עליה? בררו עוד היום אודות פתרונות ההצללה וסגירות החורף השונים, גבשו תקציב להשקעה,בחרו את הסגירת הטובה ביותר עבורכם ותוכלו לשמור על המרפסת שלכם ולנצל אותה בכל ימות השנה. לפרטים נוספים לחצו >> סגירת מרפסת

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button