הפיכת מרפסת לחלל מרווח ומעוצב - צל וילון

הפיכת מרפסת לחלל מרווח ומעוצב

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

אחת האהבות הגדולות בכל בית ישראלי זוהי המרפסת. הן אם מדובר במרחב שהוא קטן או גדול, זוהי תמיד נקודת המפגש של בני הבית, של המשפחה המורחבת וגם של החברים. כולם נהנים מהשמש אם היא לא חמה מדי, או לחלופין מהבריזה בשעות בין הערביים. לאור ההנאה הרבה מהעובדה שיש מרפסת בדירה, רבים מבעלי הדירות מעוניינים לשדרג זאת והם בוחנים כמה אפשרויות של סגירת המרפסת. המטרה היא ליהנות מכל העולמות הן בקיץ והן בחורף. 

כדי לבצע הפיכת מרפסת לחלל מרווח ומעוצב, יש להקדיש לכך מחשבה ולתכנן את עיצוב הבית וזאת בהתאם לקווים העיצוביים שאהובים על בני המשפחה. יש לקוחות שישמחו להציב ספה נוחה ורחבה כך שיש מקום ישיבה לכולם, בריפוד בעל הדפסים מחמיאים, בגוון בהיר או כהה כדי ליצור התאמה מיטבית לפריטים נוספים שממוקמים בכל מרפסת. כמו כן הדומים צבעוניים ופינות רביצה המוסיפות יופי רב לכל המרחב, שטיח עגול, ראנר או מלבני הם תמיד פריטים רצויים ואהובים ואפשר לראות תמיד את הילדים משחקים על השטיחים מהרגע שמניחים אותם. 

סגירה של מרפסת היא פתרון נהדר המאפשר ניצול של המרפסת בכל ימות השנה

כל מרפסת היא חלל שאפשר לנצל אותו למטרות שונות. הרצון העיקרי של הישראלים הוא ליהנות מהמרפסת בשעות הפנאי עבור ההווי המשפחתי וגם עבור האירוח. זו הסיבה שהם בוחנים אפשרויות ניצול שונות של החלל והאופציה המוצלחת ביותר לסגירת מרפסת היא מערכת זכוכיות מתקפלות אשר מותקנות בכל ההיקף של המרפסת מקצה לקצה. כאשר קריר, מניעים את כל הלוחות בזו אחר זו עד הקצה המרוחק של המרפסת, ממקמים אותם ברצף ומבצעים את הסגירה הנדרשת. בדרך זו יוצרים כמה פונקציות שהן אידיאליות:

  • כל שטח המרפסת הוא אטום לחלוטין וכך לא חשים את הרוחות, גם אם מדובר ברוחות חזקות.
  • כל חלל המרפסת הופך להיות חלל מוגן שאותו ניתן לעצב ולהנות מימנו בכל עונות השנה.
  • מתווסף חלל פונקציונלי לבית ואפשר לעשות בו כמה שימושים כמו הצבת שולחן וכיסאות לאירוח, יצירת מיקום עבור עציצים קטנים וגדולים שמעניקים בכל מקום שטח ירוק המלא בחיוניות.
  • השינוי הזה הופך את הבית להרבה יותר גדול, מרווח, פונקציונלי וביתי.
וילון זכוכית, סגירת מרפסת
וילון זכוכית, סגירת מרפסת
סגירת מרפסת עם זכוכיות מתקפלות
סגירת מרפסת זכוכית
סגירת מרפסת זכוכית
זכוכיות מתקפלות למרפסת - וילון זכוכית
זכוכית נאספת, וילון זכוכית, סגירת מרפסת זכוכית
lumon-וילון זכוכית למרפסת, זכוכיות הזזה
זכוכית נאספת, וילון זכוכית, סגירת מרפסת זכוכית

שעות הפנאי במרפסת 

הרצון למנוחה לאחר ימים עמוסים בלימודים ובעבודה, מוביל את הישראלים להעניק חשיבות רבה לשעות הפנאי והם כבר מתגעגעים לישיבה בכל מרפסת. אם מדובר בדירה שממוקמת בקומה גבוהה ואפשר להשקיף על נופים יפהפיים כיוון שאין מבנים צמודים, ההנאה היא כפולה ומכופלת. גם כאשר יש זכוכיות מקופלות ושקופות, אפשר לראות כל מה שקורה בחוץ בימים חמימים וגם בימים סגריריים. עקב כך הרצון לצאת מהמרפסת הולך ופוחת ולכן בני המשפחה יושבים בה שעות על גבי שעות הן בימי חול ובעיקר בסופי השבוע. 

סגירת מרפסת עם זכוכיות הזזה מתקפלות 

זכוכיות מתקפלות לסגירת מרפסת מותאמות למזג האוויר הישראלי, אפשר להזמין את הזכוכיות המחוסמות האלו בעובי של 8 או של 10 מ"מ כדי להעניק הגנה מיטבית של מרפסת. במצב סגור הזכוכיות מונעות כניסה של רוחות, גשמים ואבק באופן כמעט מוחלט במצב פתוח הזכוכיות נאספות האחת מאחורי השנייה וממוקמות באחד הקצוות של המרפסת. כאשר מעוניינים לסגור את המרפסת שקר או לחלופין כאשר חם מאד ומעוניינים להפעיל מזגן, סוגרים את כל הזכוכיות בזו אחר זו ונהנים ממרחב פנימי נפלא שהוא המשכיות של הסלון בכל בית.

העובדה שמדובר בזכוכיות שקופות משאירה את המרפסת כמות שהיא והחלל לא הופך להיות כהה או אפל כמו באופציה של סגירת תריסים. כך נהנים ממקום מואר בשעות היום ומהאפשרות להביט ללא הפסקה בנוף המרהיב, הן אם מדובר בטבע והן אם מדובר בנוף האורבני.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button