כל מה שצריך לדעת על פתרונות הצללה סולאריים - צל וילון

כל מה שצריך לדעת על פתרונות הצללה סולאריים

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

מרפסת, גינה, או מגרש ספורט שכונתי – כולנו אוהבים מידי פעם לצאת החוצה וליהנות ממזג האוויר הנעים השורר בישראל במרבית עונות השנה. כדי שנוכל לנצל את המקומות הללו לאורך כל ימות השנה, בימי השרב הלוהטים וכן בימות החורף הקרירים, מומלץ שיהיו לנו פתרונות הצללה מתאימים

פרגולה חשמלית למרפסת

החשיבות של פתרונות הצללה

בין אם מדובר באירוח חברים או בני משפחה, ובין אם ברצון לצאת ולהתאוורר מעט מחוץ לחלל הבית, גינה פסטורלית או מרפסת רחבת ידיים הם הפתרון המושלם לכך, כשהם מהווים חלל ייחודי ובלתי נפרד מהבית שלנו, במיוחד לאור העובדה כי מזג האוויר השורר בישראל, הוא יחסית נוח ונעים, לאורך כל עונות השנה.

אך מטבע הדברים, ישנם פרקי זמן מסוימים ולעיתים אף ממושכים, בהם השהייה במרפסת, בגינה או בכל חלל פתוח אחר, יכולה להיות בלתי נעימה בהחלט, אם בגלל הרוחות והגשם הסוער ואם בגלל השמש הקופחת. לפיכך, כדי שנוכל לנצל את המקומות הפתוחים והאהובים עלינו לאורך כל ימות השנה, חשוב שיהיו לנו פתרונות הצללה מתאימים.

סגירת מרפסת

מהם פתרונות הצללה?

כעיקרון, וכפי ששמם מעיד עליהם, פתרונות הצללה נועדו להעניק הצללה והגנה מפני נזקי מזג האוויר, אם מהשמש הקופחת ואם מפני הגשם והרוחות, כאשר ניתן למצוא כיום מגוון סוגי פתרונות הצללה:

  • פרגולות חשמליות – השילוב האידיאלי בין פתרונות הצללה לבין עיצוב מושלם, כאשר ניתן למצוא כיום מגוון סוגי פרגולות, שהנפוצות מביניהן הן פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות ופרגולות עץ.
  • סוככים – פתרון הצללה פשוט למדי, המתאים בעיקר למרפסות וחלונות, כשהוא משמש בעיקר להגנה מפני השמש ופחות מתאים להגנה מפני תנאי רוח וגשם קשים.
  • סגירת מרפסת עם זכוכיות מתקפלת – פתרון אולטימטיבי ופופולארי נוסף, הוא סגירה מלאה של המרפסת, או כל חלל ייעודי אחר, באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות, המעניקים לחלל הסגור מראה דמוי אקווריום ושומרות על הנוף בצורה מלאה.

סגירת מרפסת

פתרונות הצללה סולאריים

הצגנו עד כה את פתרונות ההצללה הנפוצים והסטנדרטיים הקיימים כיום בשוק, אך כדאי להכיר גם את פתרונות ההצללה הסולאריים המתקדמים. אחת המגמות הבולטות בשוק האנרגיה, הוא המעבר לצריכת אנרגיה באמצעות ניצול קרינת השמש – אנרגיה סולארית והפיכתה לאנרגיה תרמית או חשמל, באמצעות מערכת סולארית ייעודית. כך, ניתן לנצל את פתרונות ההצללה השונים באופן שיאפשר לנו גם ליהנות מהצללה איכותית וגם תאפשר לנו להרוויח ולנצל את קרני השמש לייצור חשמל. אומנם יש לקחת בחשבון את נושא התחזוקה השוטפת של פיתרון זה והחלפת הסוללה בזמן הנכון.

קימים היום מספר דגמים בשוק העולמי אשר משתמשים במערכת סולארים להפעלה של ההסוככים/פרגולות הטובים ביותר יקרים ואלו שפחות טובים נוטים להתקלקל ולגרום לעלויות תחזוקה גבוהות מהרגיל. לאחר שבדקנו ועבדנו עם מפר פתרונות סולארים בשנים האחרונות אנחנו פחות ממליצים בשלב הזה לעבוד עם פתרון סולארי בעיקר בגלל עלויות של החלפת הסוללות והפנאלים הסולארים נכון שרוב המערכות פועלות בצורה חלקה אבל בשלב הזה הערך מול התועלת לא מומלץ מהצד שלנו.

היתרונות של פתרונות הצללה סולאריים

השימוש באנרגיה סולארית הוא ללא ספק חדשני ומתקדם וכאשר מדובר בפתרונות הצללה בעלי מערכת סולארית, ניתן למנות מספר יתרונות בולטים, ביניהם:

  • שמירה על איכות הסביבה – בניגוד לחשמל, המופק בתהליך מזהם למדי, שימוש באנרגיה סולארית נחשב לידידותי לסביבה ולאנרגיה 'נקייה'.
  • תחזוקה קלה – הקפדה על ניקוי הלוחות הסולאריים ותחזוקה של טכנאי אחת לכמה זמן, תאפשר לכם ליהנות מהמערכת הסולארית לאורך שנים רבות.
  • חיסכון מהותי בהוצאות החשמל – מלבד החיסכון בחשבון החשמל, ישנם פעמים שאף ניתן למכור את החשמל שנוצר לחברת החשמל ואף להרוויח כסף.
פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button