פרגולה מבטון: יתרונות וחסרונות  - צל וילון

פרגולה מבטון: יתרונות וחסרונות 

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

פרגולה מבטון כשמה כן היא מבנה של 4 או 2 רגליים בטון ובעל גג בטון. פרגולה זאת מחוברת לבית ומשתלבת בצורה אופטימלית עם הבית מבחינת החומרים שמרכיבים אותה. 

ישנם יתרונות מסוימים לפרגולה העשויה בטון ולא לחינם היא נפוצה כל כך בעיקר ע"י קבלני השלד.

ניסור-פרגולת-בטון

היתרונות של הפרגולה מבטון

  • הבטון הוא חומר הגלם הכי חזק שיש לנו בתחום הבנייה ועל כן הפרגולה היא גם כן מאוד חזקה ומסיבית, יותר מכל פרגולה מכל חומר אחר שאתם מכירים.
  • בעזרת הבטון ניתן להגיע לתוצר יפהפה של פרגולה שמציעה מראה אורבני מרשים יחד עם יציבות מושלמת. פרגולה כזו נשארת איתנה וחזקה למשך עשרות שנים.
  • הבטון הוא חומר נוח לעיבוד ועל כן ניתן להגיע לתוצרים טובים בעזרת הבטון. הפרגולה יכולה להיות עם בצורה מעוקלת, מרובעת או לבנית ממש על פי ההעדפה האישית שלכם.
  • את הפרגולה מבטון ניתן לחפות בעזרת סנטף, אלומיניום או לחילופין עם קורות עץ או במבוק.
  • יש מי שירצה לשבץ בפרגולה אריחים או לעצב אותו עם טיח או אפילו לצבוע אותו מה שיהפוך את הפרגולה למקום ייחודי.

בקיצור, נוכל לסכם כי מדובר בתוצר חזק מאוד וגם כזה שהוא קל ונוח לעיצוב מה שהופך אותו למצור מרהיב המותאם גם לעיצוב הכללי של הבית. אך כמו לכל דבר טוב, גם בפרגולה הזו העשויה בטון יש חסרונות וכדאי להתייחס גם אליהם כאשר באים לתכנן את הפרגולה.

החסרונות של הפרגולה מבטון

כל פרגולה ובכללם גם פרגולה עשויה בטון, זקוקים כולם לתחזוקה. רק אם מתחזקים את הפרגולה היא נשארת יפה ושומרת על המראה העדכני שלה. התחזוקה של הפרגולה עשויה לכלול טיוח סדקים, צביעה, טיפול במערכת הניקוז אם ישנה כזו וכן בדיקה של רכיבי הגג והצמדה מחדש שלהם פרגולה מבטון היא מסיבית ופחות יוקרתית מפרגולות אלומיניום. חשוב לזכור כי פרגולה מבטון מחזיקה מעמד שנים רבות מה שעשוי להוביל לכך שהפרגולה שלכם תיראה מאוד מיושנת בחלוף הזמן דבר שחשוב שתיקחו בחשבון לפני שאתם משקיעים בפרגולה נצחית שכזו.

 

פירוק של פרגולה העשויה בטון

כפי שאתם כבר כנראה מנחשים, פרגולה העשויה בטון היא קבועה מאוד ופירוק שלה בעת הצורך היא משימה לגמרי לא פשוטה. אז איך עושים את זה בפועל?

לפני הכול חשוב שתזמינו איש מקצוע שיבדוק את הפרגולה ויוודא כי אין כל בעיה להסיר אותה מבחינת יציבת המבנה. חברה לניסור בטון תבצע גם ניסור פרגולת בטון ואחר כך גם תדאג לפינוי שלך חלקי הבטון מהאזור. רק חברה מקצועית עם ניסיון ומומחיות לתחום תעשה את העבודה כמו שצריך.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button