טיפים לתחזוקת המרפסת - צל וילון

טיפים לתחזוקת המרפסת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

המרפסת היא מרחב איכותי מאוד בכל בית. כל אדם נהנה לשבת במרפסת ביתו ולהנות מאוויר נעים, נוף יפה ועוד, יחד עם זאת, בכדי שהיא תישאר מרחב נעים ואיכותי, יש לתחזק אותה בצורה טובה. אם אתם תוהים כיצד מתחזקים את המרפסת בצורה איכותית ונכונה על מנת שהיא תראה טוב ותהיה נקייה ואסתטית, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

וילון זכוכית, זגירת מרפסת
וילון זכוכית, סגירת מרפסת

ניקיון רצפת המרפסת

תחזוקה נכונה של המרפסת מתחילה בניקוי נכון של רצפת המרפסת אריחי המרפסת צוברים אבק רב ועל מנת לשמור על רעננות המרפסת אנו מציעים לשתוף את המרפסת אחת לשבוע.רצפת המרפסת חשופה לשינויים גבוהים של חום וקור ולכן יש לנקות אותה בחומרי ניקוי אשר מתאימים לאריחי חוץ.

אריחי גרניט פורצלן למרפסת

אלה הם אריחים חזקים במיוחד (בהשוואה לקרמיקה למשל), חומר בעל עמידות מצוינת ההופכת אותו למועמד מצוין לריצוף המרפסת. את הפורצלן מייצרים בחום תנור של 1,250- 1,200 מעלות. בישראל, תודות לעמידות הגבוהה והמחיר הנוח, הפכו אריחי הפורצלן לפופולריים במיוחד, לריצוף וחיפוי פנים וחוץ של בניינים ומבנים. יתרונם העיקרי הוא בפונקציונאליות שלהם וקלות הניקוי שלהם.

על מנת לנקות את רצפת המרפסת יש לבחור חומרים מתאימים לניקוי רצפה בכדי להפיק את המקסימום מתהליך הניקוי. חשוב להבין כי תהליך ניקיון רצפת המרפסת הוא חיוני מאוד הן לצורך שמירה על המראה הטוב שלה והן בכדי להפוך אותה לחלל נעים, נוח וכמובן אסתטי. החומר המומלץ ביותר על פי אתר מדרג לניקיון ארחי גרניט פורצלן למרפסת הוא:T464 Buzil Bucasan

שימוש בשואב אבק לניקיון רצפת המרפסת

השימוש בשואב אבק אלחוטי למרפסת חוסך זמן עבודה ומאמץ ישנם מרפסות רבות שבוחרות להתקין שואב אבק רובוטי לניקיון המרפסת וכאלה שמפעילות שואב אבק ידני אלחוטי לניקיון רצפת המרפסת והריהוט במרפסת. לעבודה עם שואב אבק אלחוטי ורובוטי יש יתרונות רבים אבל היתרון המוביל הוא החיסכון בזמן עבודה.

 נקיון הזכוכיות במרפסת

אחת הבעיות המטרידות ביותר במרפסות היא נקיון הזכוכיות של המעקה או חלונות הזכוכית אשר חשופות לגשמים, אבק ונזקי מזג האוויר. על מנת לתחזק מרפסת בצורה אופטימלית יש לנקות את זכוכיות הזכוכית של המרפסת לפחות אחת לחודש. ישנן מספר שיטות לנקות זכוכיות להלן השיטות המובילות:

ניקוי חלונות עם מגב ידני – בשיטה זאת ניתן לנקות רק את הלונות הפנימיים

ניקוי חלונות עם מגנט – בשיטה זאת ניתן לנקות את שני צדדי החלון. השיטה יעילה ופרקטית אבל ומשמשת בעלי מרפסות רבים

ניקוי חלונות עם רובוט – ניקוי חלונות בעזרת רובוט היא שיטה חדשנית שמאפשרת ניקיון של החלונות ללא התערבות מגע אדם

סגירת מרפסת שומרת על המרפסת נקייה 

בכדי להפוך את המרפסת לחלל שנעים לשהות בו בכל עונה ובד בבד להגן על הריהוט, הצמחיה והאוירה, ניתן לסגור אותה במגוון גרכים. סגירת המרפסת תאפשר לכם לשמור על המרפסת נקיה מפני נזקי מזק האוויר ישנן מספר אפשרויות לסגירת מרפסות

  1. סגירת מרפסת עם מסך זיפ
  2. סגירת מרפסת עם זכוכיות הזזה מתקפלות – וילון זכוכית
  3. סגירת מרפסת עם פרגולת אלומיניום
  4.  סגירת מרפסת עם חלונות אלומיניום או תריסים חשמלי

טיפים לתחזוקת מרפסת

בכדי לתחזק את המרפסת כדאי מאוד גם לסגור אותה. סגירת מרפסת יכולה לאפשר לכם להנות מהחלל שלה בצורה טובה יותר, סגירת המרפסת יכולה להפוך את החלל הפתוח שלכם לחדר סגור אותו ניתן לרהט ולמזג שניתן להוסיף בו גם מזגן או חימום. כמו כן, אם המרפסת צמודה לסלון הבית כאשר סוגרים אותה ניתן להרחיב את הסלון ולהגדיל את חלל הבית. ניתן כיום לסגור מרפסת באמצעות מסכי זיפ, אלומיניום, זכוכית ועוד.

מעבר לכך, בכדי לתחזק את המרפסת בצורה טובה, יש להקפיד להשקות צמחים כל פרק זמן רלוונטי, לבצע תיקונים נדרשים במרפסת וכן, ניתן מדי פעם לבצע צביעה של הרהיטים או של קירות המרפסת.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button