סגירת מרפסת שמש עם זכוכית: הפתרון הטוב ביותר - צל וילון

סגירת מרפסת שמש עם זכוכית: הפתרון הטוב ביותר

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

בבניה המודרנית אין ספק כי מרפסת הפכה להיות מוערכת מאוד, מאחר והיא מאפשרת לכם לקבל פינה להשקיף על הנוף שבחוץ מלמעלה.

משפחות רבות לא מתפשרות ומעדיפות נכסים עם מרפסת פתוחה המאפשרת להם להשקיע בעיצוב השטח עם ריהוט גן מהודר ועמיד, עציצים ופריטים דקורטיביים.

במקביל, במהלך השנים, עקב המחסור בדיור, החלו ישראלים רבים לסגור מרפסת משלהם להרחבת שטח הדירה או הבית, ולאור הביקוש הרב לסגירת מרפסות, החוקים עודכנו בהתאם. 

השיטה לסגירת מרפסת שמש

עם בעבר, כאשר חשבתם לסגור את המרפסת, הדרך היחידה שהיתה זמינה עבורכם היא בעזרת בלוקים או בטון, כיום תמצאו דרכים מגוונות המאפשרות לכם לסגור את המרפסת שלכם שיחסכו לכם גם כסף וגם טרטור הוצאת היתרים מורכבים.

האפשרויות הנפוצות שקיימות כיום עבור סגירת מרפסת שמש הן עם וילון זכוכית.

סגירת מרפסת עם זכוכיות מתקפלות למרפסת שמש

אם אתם מחפשים אפשרות בטיחותית, קלה ופונקציונאלית עבור סגירת מרפסת זכוכית שלכם, זכוכית מתקפלת יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם, לה מספר רב של יתרונות: 

  • להיות עם ולהרגיש בלי – בניגוד לתריסי מרפסת אטומים או סכך העשויים מניילון אטום, סגירות מרפסת מזכוכית מתקפלות מאפשרות ליהנות מהנוף והתחושה של החוץ ללא הפרעה, בכל מזג אוויר ובכל זמן.
  • אסתטיקה ונראות – חיפוי המרפסת בחלונות מתקפלים לא יפגע או יקלקל את עיצוב המרפסת, וגם יאפשר לכם לשמור על קו עיצובי אחד עם שאר אזורי הבית ולא לפגוע בחזית המבנה.
  • בידוד רעשים – אם אתם גרים במרכז וסובלים מרעשי רקע, סגירת מרפסת זכוכית תיתן לכם את המענה האולטימטיבי לבידוד רעשים ולכלוך.
  • עמידות ובטיחות – וילון זכוכית או זכוכית מתקפלת, עשויים מזכוכית חזקה ועמידה במיוחד המיועדת לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, כולל רוחות חזקות. 
  • קלות שימוש – הזכוכית מותקנת על מסילות, מה שמקל על הזזת וילון הזכוכית ונותן לכם שליטה על מפלס סגירת המרפסת שלכם.
  • ניקיון הוא יתרון חשוב שהופך את סגירת המרפסת לאטרקטיבית כל כך. הקלות שבה תוכלו לנקות את הזכוכית תעניק לכם את האפשרות לשבת על המרפסת שלכם בשקיפות מלאה.

מה המחיר של סגירת שמש עם זכוכיות? 

ניתן לחשב את מחיר סגירת מרפסת הזכוכית שלכם כך:

המחיר נע בין 1,500 ₪ ל- 1,600 ₪ למטר מרובע של סגירה.

יחד עם זאת, את גודל הסגירה יש לחשב כך:

אורך המעקה הכולל * גובה הסגירה * 1,500 = המחיר. מחיר הסגירה תלויה בגודל החלל שאותו תרצו לסגור, בעובי ובסוג הזכוכיות שתבחרו.

לפני הזמנה, מומלץ ליצור קשר להתייעץ עם מומחה בתחום, ללא עלות.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button