סוככים להגנה למרפסת: כיצד זה יכול להגן עליי? כנסו ללמוד - צל וילון

סוככים להגנה למרפסת: כיצד זה יכול להגן עליי? כנסו ללמוד

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

לרבים מאיתנו שיש מרפסת מחפשים הגנה מפני השמש אשר גורמת לנו לסינוור בשעות רבות ביממה. פתרון מצוין שניתן לספק לבעיה זו, הוא רכישת סוככים להגנה למרפסת.

אנו בצל וילון, יודעים שהסוככים הללו מורכבים מחומרים שונים אשר בעזרתם, ניתן למנוע את חדירת האור והסינוור.

כאשר אנו רוצים לרכוש סוכך להגנה מהשמש אנו נבחן את מטרת הסכך, ועוד פרמטרים שונים. לסככים הללו קיימים יתרונות רבים, אשר עליהם נפרט במאמר, על מנת שתוכלו לקבל את כל התשובות לשאלות הנכונות!

האם סוככי הגנה למרפסת נחשבים עמידים?

אנשים רבים שואלים את השאלה הזו, אז התשובה לכך היא כן.סוככים רבים מתאפיינים בעמידות ובאטימות, דבר שמקל באופן ניכר בנושא התחזוקה שלו.

באמצעות סוככי ההגנה למרפסת מאלומניום לדוגמא, אנו נוכל למנוע כניסה של מים לתוך החלל ובעצם להיות מוגנים ככל האפשר, ולכן יש אפשרות לרכוש וסכך אשר עמיד לתנאי גשם במזג אוויר חורפי, ומאידך גם לתנאי מזג אוויר קיציים. סוכך לגשם יתאפיין בכך שהוא יהיה קבוע ואנחנו נוכל לקפל אותו בעת הצורך.

מהם הסוגים השונים של סככים להגנה למרפסת?

קיימים שני סוגים של סוככים להגנה למרפסת: הראשון, מתקפל בעוד השני לא מתקפל.  כעת נמנה מס' סוגים סוככים מתקפלים: סוכך מסך, מרקיזה ואף מסילת. הסוגים הנפוצים ביותר להתקנה במרפסת במדינת ישראל המרקיזה וזרועו. כאמור, הסוג אשר אינו מתקפל הוא סוכך קבוע ( כמו השם שלו, הוא סוכך שעומד במקום).

אז מה כל כך מיוחד במרקיזה שהפך לנפוץ ביותר? ראשית, ההגנה מהשמש שהוא נותן, ואם זה לא מספיק, הוא גם מספק הגנה בעת חודשי החורף גם כאשר יורד גשם זלעפות בחוץ, ניתן לקפל אותו עד לפעם הבאה שיהיה לנו צורך בו.

עם מי להתייעץ לגבי סוככים להגנה למרפסת?

ההיצע הגדול שיש בתחום זה גורם לרבים מהאנשים בלבול והם לא יודעים באיזה סוג לבחור. כדי להקהל בסוגיה, התייעצו עם בני משפחה שונים שכבר התקינו סוכך הגנה למרפסת, התייעצו עם מומחים בתחום ואף תבואו מוכנים לחנות ממנה אתם רוצים לרכוש את הסוכך.

מחירים של סוככי הגנה למרפסת

לא ניתן למסור מידע אחיד לגבי זה, מסיבה פשוטה. כל סוג מתומחר בצורה שונה, בהתאם לגודל ובהתאם לפרמטרים נוספים רבים. כדי לברר את המחיר, גשו לחנות ובררו מה משפיע על המחיר, אשר נמדד לפי מטר היקפי. במידה ואתם רוצים לעומק, חפשו מידע נוסף, אשר יכול להוביל אתכם לקבל החלטה טובה יותר רגע לפני הרכישה של המוצר.

האם ניתן להתקין בד על הסוככים להגנה למרפסת?

התשובה לכך תלויה בסוג הסכך. במידה ומדובר בסכך המרקיזה, טוב לדעת שניתן להתקין עליו כל סוג בד אותו נרצה ולכן יש לו יתרון רב על פני הסוככים האחרים ומכאן הסיבה שרבים מעדיפים לרכוש אותו.

למרות כל היתרונות הגדולים מאוד שציינו לסוכך המרקיזה, קיים חסרון אשר חשוב שתדעו אותו – הסרקיזה מתאים למרפסת קטנות אשר אינן עוברות את השלושה מטר, הסיבה לכך היא הצורה הייחודית שלו.

בצל-וילון קיים מגוון רחב של סוככים להגנה למרפסת לבחירתכם. צוות המומחים שלנו יעמוד לשירותכם  או לרשותכם לכל בעיה ושאלה עד שיימצא הסכך המתאים ביותר עבורכם ועד שתוכלו לרכוש את המוצר בצורה בטוחה ככל הניתן.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button