איזה פתרונות הצללה למרפסת קיימים? במאמר זה מדובר על מעל 4 - צל וילון

איזה פתרונות הצללה למרפסת קיימים? במאמר זה מדובר על מעל 4

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

השמש הקופחת ברחבי הקיץ בוודאי גורמת לנו להרגיש שלא בנוח במרפסת היפה שלנו ומסנוורת אותנו.

לשם כך, קיימים מגוון פתרונות הצללה למרפסת אשר יעזרו לנו לעבור את התקופה הזו בשלום תוך כדי הנאה מקסימלית משטח המרפסת שלנו.

במאמר זה אנו נציע לכם מגוון רחב של פתרונות, את יתרונותיהם וכיצד אלה יכולים לתרום לעיצוב חלל המרפסת כדי שתרגשו הכי בנוח שיש. לעומת הבנייה של פעם, היום תקרות המרפסת הינן נמוכות, מה שאומר שקיימות שעות מסוימות בהן נהיה זקוקים להצללה.

מהי הסיבה שאנו זקוקים לפתרונות הצללה במרפסת?

מרפסת היא אחד החללים הכי אוהבים בבית שלנו. אנו מגיעים הביתה מהעבודה ויוצאים למרפסת להתווארר או שמגיע סופ"ש ואנו רוצים לארח את החברים שלנו, וישיבה במרפסת זו הזדמנות מצוינת לקבל אותם בצורה יפה ומכובדת. אך תארו במצב ביום של מזג אוויר קיצוני שכולל שרב, ואינו מאפשר ישיבה במרפסת בעקבות סנוור השמש הקופחת מעלינו. נעים? לא ממש. לשם כך אנו רוצים הגנה מפני מפניה כדי שנוכל לנצל את שטח המרפסת בכל זמן נתון.

אחת האופציות הטובות שיש היא פרגולה חשמלית . הפרגולה מטבעה נותנת הגנה ומונעת סינוור וכניסת אור בוהק לתוך החלל, אך עם תוספת של מנוע, הפרגולה החשמלית מספקת יתרון חזק יותר על פני האחרים. נוכח המנוע, ניתן לשלוט עליה באמצעות שלט, אשר נותן לנו חופש פעולה מלא. מלבד יתרון זה, מחירה נחשב כמחיר הוגן והתקנתה נעשית בצורה קלה.

פתרון הצללה נוסף, הוא פרגולה תלויה  – כמו הפרגולה החשמלית מדובר בפתרון חדש, טכנולוגי ויצירתי. לעומת פרגולות אחרות , היא נשענת על קיר אחד בלבד ולכן רבים בוחרים בה כיוון שגודל השטח שלה סביר בהחלט והיא עושה עבודה נהדרת. כמו הפרגולה החשמלית, גם בזו, תוכלו לשדרג אותה ולהוסיף מנוע חשמלי ובכך להיות בשליטה מלאה עליה ועל האור.

איזה פתרונות הצללה למרפסת יספקו לי הגנה מלאה?

מעבר ליתרונות הרבים אשר יש לפרגולות השונות ( ועוד קיימים סוגים שונים של פרגולות), ההגנה אשר הן יספקו לא מסתיימת כך. הפרגולות תורמות באופן משמעותי לעיצוב ושיפור מראה הבית ומעניקות לו מראה יפהפה ודקורטיבי, כך השטח הופך לייחודי מהחללים האחרים.

האם פתרונות ההצלה למרפסת מגיעות בצבע אחד בלבד?

אנו בחברת צל וילון, יודעים שכאשר אנו מחפשים פרגולה מסוימת אנו סבורים כי קיימים רק צבעים בודדים לפרגולות, אך הפרגולות עצמן מגיעות בשלל צבעים, אשר יכולים להתאים לנו לחלל בדיוק כמו שאנו מתכננים. בעת פנייה לעסק ממנו אנחנו מעוניינים לרכוש, אנו נוכל למסור להם את כל המידע הרלוונטי על המרפסת- צבעי הפריטים שנמצאים שם, וכך נוכל לבחור את הפרגולה המתאימה ביותר עבורנו.

מהם מחירים של פתרונות הצללה למרפסת?

קיים מגוון רחב של מחירים לגבי פתרונות הצללה למרפסת  – הסוגים השונים של הפרגולות מתומחרות בצורה שונה, בהתאם לעובי הפרגולה, לסוגה, לגודלה ועוד פרמטרים רבים. לכן, העצה הטובה ביותר שאנו יכולים להעניק לכם היא – להגיע מוכנים אל העסק ממנו אתם רוצים לרכוש את הפרגולה עם כל הפרטים ולחסוך זמן יקר. מעבר לכך, חשוב לדעת מהו התקציב שאתם מקציבים לעצמכם לרכישת הפרגולה, דבר זה יכול לשחק תפקיד מרכזי בשיקול שלכם.

כשמחפשים פתרונות הצללה למרפסת, הפעם לא מתפשרים על פחות ממושלם. אצלנו בצל וילון קיימים מגוון רחב של פתרונות הצללה למרפסת, וצוות המומחים שלנו יהיה זמין לשירותכם ויענה לכם על כל השאלות השונות.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button