הצללה למרפסת סוככים מושלמים להצללה וקירוי מרפסת - צל וילון

הצללה למרפסת סוככים מושלמים להצללה וקירוי מרפסת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

פרויקטים מסוג תמ"א 38, בנוסף לחוק המרפסות, הביאו לשינוי אדיר בעשור האחרון ועליה דרמטית בכמות המרפסות בבניינים. התקנה של פתרון הצללה למרפסת סוככים בדמות סוככים עשויה לסייע בהעלאת הפרטיות, הגנה מפני קרני השמש היוקדות ומתן מחסה מהגשם.

אם אתם רוצים להפוך את השהייה במרפסת שלכם להרבה יותר נעימה, הרי שהתקנה של פתרון הצללה איכותי זה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות. לאחר פניה אל חברה מקצועית שמציעה פתרונות מהסוג הזה, תוכלו לבחון את האפשרויות השונות שיש לכם ולהחליט לבסוף מה אתם מעדיפים להתקין.

סוגי הסוככים הקיימים

שני הסוגים העיקריים של סוככים הם קבועים וחשמליים. סוכך קבוע יהיה בלתי ניתן להזזה, ואילו סוכך חשמלי יהיה ניתן להזזה באמצעות מנגנון חשמלי. אם אתם רוצים לבחור בסוכך הטוב יותר, אך זה שגם מחירו גבוה יותר, הרי שסוכך חשמלי תהיה אופציה לא רעה בכלל, שכן בימים עם מזג אוויר טוב תוכלו להזיז את הסוכך בקלות.

לפני שאתם מחליטים לקנות סוככים למרפסת, אתם צריכים להביא בחשבון שיקולים שונים כמו גובה הסוכך, המבנה שלו, העיצוב וההתאמה שלו להגנה מפני השמש, הגשם או לצורכי פרטיות. על כן תצטרכו לבדוק את הסוככים הקיימים ולברר איזה סוכך עונה על הדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר.

פתרונות הצללה מפני השמש

סוכך זרועות מספק הגנה עילית ובכך מהווה פתרון נהדר להגנה מהשמש במרפסת. אם מתקינים את הסוכך עם מנוע חשמלי, ניתן יהיה לקפל את הסוכך בעת הצורך ובימים שבהם השמש לא חזקה. כך שזוהי בחירה לא רעה בכלל במקרים רבים.

אפשר נוספת להתקנה היא של סוכך מרקיזה, אשר נחשב לנפוץ למדי בקרב אנשים שרוצים לשלב בין פתרון הצללה לבין פתרון שיכול לספק פרטיות במרפסת, שכן ניתן לסגור את המרפסת עם הסוכך הזה ובכך להביא לפרטית מקסימלית. בשל המבנה של הסוכך הזה, הוא גם מתאים במיוחד להגנה מפני הגשם, ולא רק מהשמש.

הופכים את השהייה במרפסת לנעימה יותר

התקנה של סוכך איכותי זוהי דרך נפלאה להפוך את השהייה במרפסת להרבה יותר נעימה, הן מבחינת הפרטיות, והן בחינת ההגנה ממזג אוויר חורפי או קיצי.

בדיוק בשל זאת יהיה כדאי לכם להתחיל לברר כבר  בזמן הקרוב לגבי האפשרויות הקיימות בכל הנוגע להתקנה של פתרון הצללה. אנו בטוחים שאם תבדקו את הפרטים לעומקם, זה יאפשר לכם להבין בדיוק במה יהיה כדאי לכם לבחור, על סמך הצרכים הספציפיים שיש לכם והרצונות בשדרוג המרפסת.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button