פרגולות ופתרונות הצללה נפוצים לבתים פרטיים עם גינה כולל הערכת מחיר - צל וילון

פרגולות ופתרונות הצללה נפוצים לבתים פרטיים עם גינה כולל הערכת מחיר

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

פתרונות הצללה כגון פרגולות וסוככים מותקנים בחצר בית קרקע להגנה מפני השמש וכן למתן פרטיות או שיפור האווירה, העיצוב וכו'. הם מותקנים בעזרת מוטות, זרועות, מסילות חשמליות וחופות עץ שלמות, בהתאם לסוג פתרון ההצללה שתרצו להתקין בחצר ביתכם ולתקציב שלכם.

פתרונות הצללה משמשים כדי להגן על הצמחים, העצים וצמחי חוץ אחרים מאור השמש הישיר. הם משמשים בפארקים או בגנים ציבוריים, אבל אפשר למצוא סוגים רבים ושונים של פתרונות הצללה גם בחצרות בתים פרטיים. מה חשוב לקחת בחשבון בעת התקנת פתרונות הצללה בחצר הבית? המשיכו לקרוא, הנה מה שצריך לדעת.

פרגולה חשמלית למרפסת
פרגולה חשמלית למרפסת. צל וילון

אילו גורמים כדאי לקחת בחשבון?

כדי לגרום לחצר הבית להיראות נהדר ולהרגיש פרטיות, עליכם להתקין פתרונות הצללה בהתאם לסוג השטח, בהתאם להעדפה העיצובית שלכם ובמקביל לתקציב שלכם. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בסוגים שונים של חומרים כמו עץ, מתכת ופלסטיק, בעוד שפרגולות אלומיניום לרוב יהיו יקרות יותר מפתרונות אחרים.

בהקשר הזה של הדברים, הצעד הראשון הוא להחליט באיזה סוג חומר אתם רוצים להשתמש עבור פתרון ההצללה שלכם. זה יעזור לכם לקבוע את הגודל והצורה של הפתרון שצריך להתקין, כמו גם להתאים אותו לתקציב שלכם במדויק.

סוגי פתרונות ההצללה הנפוצים בארץ

בישראל תוכלו למצוא פתרונות הצללה שונים באופן בו הם בנויים, כאשר כל אחד מפתרונות ההצללה עשוי להתאים לסוג שונה של שטח או חצר. בשוק ישנם גם פתרונות כמו סוכך קסטה, סוכך מסילות, פרגולות עץ, פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות בד מתאסף, פרגולות חשמליות רפרפות ביואקלימיות

יש לציין, לא כל אחד מהפתרונות האלו בהכרח יתאימו לחצר של בית קרקע, שכן חלק מהפתרונות האלו מותאמים עבור דירות מגורים בבניינים. למשל, מרקיזה בדרך כלל תותאם לדירת מגורים בבניין ולא עבור חצר בית פרטי.

פרגולה רפרפות חשמלית
פרגולה רפרפות חשמלית. צל וילון
פרגולה חשמלית
פרגולה חשמלית עם מסכי זיפ
הצללה לגינה באמצעות פרגולות חשמליות
פרגולה חשמלית בד מתאסף

כמה עולה התקנת פתרונות הצללה?

מחיר התקנת פתרונות הצללה בחצר נקבע לפי גודל החצר, מורכבות ההתקנה וגורמים נוספים, כאשר מחיר ההתקנה יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים לבין עשרות אלפי שקלים. בסופו של דבר, התקנת פתרונות הצללה בחצר עלולה להיות עניין יקר. הסיבה לכך היא שהתהליך דורש התקנה של הרבה חומרים ועבודה מדויקת מאוד כדי לוודא שזה נעשה נכון. למרות שאי אפשר באמת לחשב את עלות הפרגולה לפי מטר מרובע מכיוון שיש המון דברים שצריך לקחת בחשבון בהתקנת פרגולה ועלויות נוספות מעבר לחומר הגלם שהוא אלומיניום כגון פסי תאורה, סוג המנוע החשמלי, סוג הבד ואורכו, גודל הפרגולה, מורכבות ההתקנה ועוד..

להלן הערכה גסה של מחירים נפוצים בשוק כיום להתקנת פרגולות שונות:

מחיר פרגולה מעץ למ"ר – 450 – 550 שח למ"ר

מחיר פרגולה אלומיניום למ"ר – 900 – 1,500 שח למ"ר

מחיר פרגולה חשמלית למ"ר 1,500 – 2,200 שח למ"ר

בבואכם להזמין התקנת פתרונות הצללה לחצר, הקפידו לערוך השוואת מחירים בין פתרונות הצללה למיניהם. השוואת מחירים להתקנת הצללה בחצר מאפשרת לחסוך מאות שקלים, לפעמים אפילו גם יותר.

כיצד עורכים השוואת מחירים להתקנת הצללה בחצר?

ישנן לא מעט שיטות השוואת מחירים להתקנת פתרונות הצללה בחצר, כאשר בימינו האינטרנט הוא הכלי העיקרי בו תצטרכו להשתמש כדי לחסוך כסף. בעזרת פורטלים אינטרנטיים, תוכלו להתקין פתרון הצללה לא רק יעיל, אלא גם אטרקטיבי במחיר. השוואת מחירים לסוככים או פרגולות תוכלו לעשות באתר פרגוליין pergolas4u.co.il

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button