טיפים לעיצוב המרפסת - צל וילון

טיפים לעיצוב המרפסת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

כמעט כל אדם שיש מרפסת בביתו, מדמיין את עצמו נהנה מהמרפסת שטופת השמש שלו, מנוף שהוא יכול לראות דרכה ומאוויר צח ונעים  כאשר הוא יושב בה. יחד עם זאת, רבים מאותם אנשים מוצאים את עצמם מסתכלים על המרפסת שלהם בתסכול שכן היא לא עונה על החלומות שלהם והציפיות שלהם. חשוב מאוד לדעת שמרפסת המעוצבת באופן חלומי מתחילה בכם. אם אתם תוהים כיצד להפיק מעיצוב המרפסת שלכם את המקסימום ולהפוך אותה לחלל דקורטיבי ומרשים שכיף לראות אותו ובעיקר כיף לשהות בו, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

כיצד תעצבו את המרפסת שלכם?

לא פעם שוכחים כי המרפסת שהיא חלק אינטגרלי מחללי הבית יכולה להיות פינה נפלאה וקסומה לזמן איכות עם או בלי אורחים. אם הצצתם החוצה וגיליתם שהיא מאובקת, שיש בה ריהוט ישן שדהה בשמש, שהעציצים שבה קמלים ושאין לכם בכלל מקום להניח בה כוס קפה כאשר אתם נכנסים אליה, זה הזמן שלכם להתחיל בשדרוג המרפסת שלכם.

ראשית כל, עליכם לבחור בריהוט מתאים עבורה. הריהוט יהיה חשוף לרוב פגעי מזג האוויר השונים לרבות קרינה שיכולה לגרום לו לדהות, לחות, לכלוך ועוד ועל כן, חשוב לבחור בריהוט אשר עשוי מחומרים המותאמים לסביבת חוץ כגון: פלסטיק, ראטן ועוד. חשוב שהרהיטים יהיו קלים לניקוי ולשינוע בעת הצורך. כמובן שחשוב גם לא להתפשר על העיצוב ולהתאים את מנעד הצבעים והסגנון אל פנים הבית. כמו כן, חשוב מאוד לזכור כי המרפסת היא המשך ישיר של הדירה ולעיתים קרובות היא נשקפת מבעד לוויטרינה ועל כן יש לשלב בחכמה בין עיצוב לבין פונקציונאליות.

צמחיה למרפסת - אדנית מעץמרפסת מעוצבת עם תאורה וקיר צמחיה

עציצים ובחירת תאורה

אחד מהפתרונות הזולים והטובים ביותר לשדרוג כל מרפסת הוא שילוב של עציצים וצמחייה. המרפסת היא אזור אידיאלי עבור צמחים רבים אשר צמאים לאור שמש טבעי ואוויר. שיבוץ של צמחים בפינות שח המרפסת יכול לסייע ביצירת אווירה ירוקה, גם בדירה אשר ממוקמת בלב העיר. ניתן לשלב עציצים באזורים שונים למרפסת ואפילו על המעקה עצמו.

ידוע כי גם תאורה מהווה כיום הרבה מעבר לדבר פונקציונאלי שמטרתו היא להאיר את החלל בשעות החשוכות. התאורה יוצרת אווירה ועל כן, חשוב לשלב גופי תאורה דקורטיביים ומרשימים למרפסת יחד עם תאורה בצבע מתאים. כמו כן, חשוב לבחור עוצמת הארה מתאימה.

וילון למרפסת
מסך הצללה בייסיק
סגירת מרפסת מסכי זיפ
סגירת מרפסת מסכי זיפ

בחירת פתרונות הצללה

מכיוון בישראל השמש מיטיבה להאיר רוב ימות השנה ובקיץ ישנן שעות רבות של קרינה, כדאי מאוד לשלב פתרון הצללה במרפסת אשר יאפשר לכם לשבת בנחת כל שעות היום מבלי לסבול מסינוור או חום. ניתן למצוא פרגולות מסוגים שונים או סוככים המכסים שטחים רחבים יותר. כיום ניתן למצוא גם מערכות אשר מופעלות על ידי חשמל ויכולות להיפתח ולהתקפל במידת הצורך בזוויות שונות. גם בתחום ההצללה ניתן למצוא כיום מגוון רחב של עיצובים שמהווים פתרון אלגנטי ואסתטי לאקלים הארץ ישראלי אפשרות מובילה בתחום ההצללה הוא וילון למרפסת בייסיק נגלל או סגירת מרפסת עם מסך זיפ.

וילון זכוכית, זגירת מרפסת
וילון זכוכית, סגירת מרפסת

וילון זכוכית, סגירת מרפסת

סגירת מרפסת 

אם אתם מעוניינים לאפשר למרפסת שלכם להיות חלל נפרד מביתכם, אין ספק כי סגירת מרפסת מהווה דבר חכם מאוד עבורכם. סגירה זאת יכולה להתבצע באמצעות זכוכית, אלומיניום ועוד. כמובן שכדאי לבחור בחומר הגלם שיתאים לכם ביותר מבחינה פונקציונאליות וכן מבחינה דקורטיבית. סגירת המרפסת למעשה הופכת אותה לחלל ייחודי שנעים ונוח לשהות בו בשקט ושלווה בכל שעות היממה.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button