כיצד לבצע סגירת מרפסת בעת תכנון בית חדש? - צל וילון

כיצד לבצע סגירת מרפסת בעת תכנון בית חדש?

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים
תהליך בניית בית חדש נחשב לתהליך ארוך ומתיש למדי, הכולל שלבים רבים ומורכבים, המצריכים תכנון ותיאום ביניהם. זאת כדי שהתוצר הסופי יהיה בית החלומות, בדיוק כפי שחלמנו ודמיינו אותו. כך, במידה ואתם מעוניינים לבצע סגירה של המרפסת, כדאי שתדעו מה עליכם לעשות
דירה עם מרפסת הדמיה
תכנון תלת מימד דירה עם מרפסות

תכנון בית חדש

תהליך בניית בית חדש הוא תהליך ארוך ומתיש מצד אחד, אך גם מלווה בציפייה והתרגשות רבה מהצד השני, לראות כיצד החלום שלנו קורם עור וגידים והופך למול עינינו לבית שעליו תמיד חלמנו. וכדי שהבית המתוכנן אכן יהיה כזה, עלינו להקפיד על תכנון, סדר ותיאום בין כל השלבים והאלמנטים השונים, הן כדי ליצור את השילוב האידיאלי ולמנוע בלאגן והן כדי להימנע מחריגות בנייה והוצאות כספיות מיותרות.
סגירת מרפסת מסכי זיפ
סגירת מרפסת מסכי זיפ

סגירת מרפסת לבית חדש

אחד החללים האהובים על כולנו בבית הוא המרפסת, המשמשת כחלל אירוח נוסף לחברים ובני משפחה הקופצים לבקר ואף מקום אידיאלי לשבת, לנוח ולהתאוורר תחת מזג האוויר הנעים השורר בישראל, במיוחד עם מגוון פתרונות לסגירת מרפסת וקירויי המרפסת הקיימות כיום בשוק. יחד עם זאת, פעמים רבות אנחנו מעוניינים לשנות את מראה המרפסת הפתוחה הקלאסית ולסגור אותה בדרכים שונות, הן כאפשרות הצללה למרפסת והן במטרה להגדיל את חלל הבית. אך האם כל מי שמעוניין לסגור את המרפסת ולהגדיל את שטח הבית שלו, יכול לעשות זאת ללא בעיה?!
סגירת מרפסת זכוכית
סגירת מרפסת זכוכית

כיצד לבצע סגירת מרפסת?

אפשרויות הסגירה של המרפסת הן רבות ומגוונות ומשלבות בעיקר את הצורך בסגירה מיטבית ואיכותית, יחד עם שמירה על העיצוב והאסתטיקה וזאת באמצעות שימוש בחומרים חדישים ושיטות מתקדמות. אך כדי שתוכלו להתחיל בתהליך סגירת המרפסת, חשוב לדעת כי סגירת מרפסת מחייבת היתר בנייה מתאים. בהתאם לכך, תהליך מסודר של סגירת המרפסת מחייב תכנון אדריכלי, אשר יביא בסופו של דבר להוצאת היתר הבנייה המבוקש, זאת בנוסף לתכנון אופטימלי שימנע תופעות כמו סדקים ואי התאמות בחיבורים. כמו כן, במסגרת התכנון האדריכלי, תוכלו גם להגדיר לעצמכם מסגרת תקציב רצויה ולבחור את אנשי המקצוע המתאימים והמומלצים לביצוע העבודה. להלן השיטות הנפוצות כיום לסגירת מרפסות בישראל:
סגירת מרפסת זכוכית
סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת הדמיה

סגירת מרפסת זכוכית

כאמור, ניתן לסגור את המרפסת בדרכים רבות ומגוונות, אך במידה ואתם מעוניינים בסגירה איכותית המשלבת עיצוב מרהיב ותחושת יוקרה, סגירת מרפסת עם לוחות זכוכית, תהיה הפתרון המושלם עבורכם. מלבד השמירה על נוף פתוח, ניתן למצוא כיום פתרונות התקנה מתקדמים של לוחות הזכוכית, הנעים על גבי מסילות אלומיניום באופן המאפשר במידת הצורך פתיחה מלאה של המרפסת וליהנות מחלל פתוח לחלוטין. לסיום, ראינו כי מרפסת יכולה לשמש אותנו הן כמקום אירוח נוסף והן כמקום ליהנות מהנוף והאוויר הפתוח, כאשר פעמים רבות אנחנו מעוניינים לסגור את המרפסת, הן בתור פתרון הצללה והן לצורך הגדלת שטח הבית, כאשר כל שינוי בחזית הבית, לרבות סגירת המרפסת בעת תכנון בית חדש, מחייב קבלת היתר בנייה ותכנון אדריכלי בהתאם.
פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button