כך תדאגו לחצר ביתית נעימה ופורחת - צל וילון

כך תדאגו לחצר ביתית נעימה ופורחת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

אם אתם רוצים שהגינה הביתית שלכם תהיה יפה, נעימה ופורחת, אך אינכם יודעים מהיכן להתחיל, הגעתם למקום הנכון. לא בכל הגינות הפריחה תגיע באופן טבעי, עליכם לעשות כמה פעולות לשם כך, וככל שתקדימו להתחיל, כך הפריחה תקדים להגיע.

השלב הראשון – הבינו עם מה אתם עובדים

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל עליכם להכיר היטב את תנאי השטח בגינה שלכם, כדי לבחור את הצמחים והפרחים הנכונים. לכן הבינו מה סוג האדמה, שימו לב כמה שעות אור וכמה צל יש בגינה, והתייעצו עם צוות המשתלה כדי להבין אילו צמחים יכולים לגדול ואף לשגשג בתנאים האלו. בעזרת הידע הנכון והבנת השטח שלכם, תוכלו להתחיל ברגל ימין ולהגיע לבחירות הנכונות ביותר.

שפרו את איכות ובריאות האדמה

הצמחים חיים באמצעות השורשים שלהם ולכן האדמה היא מרכיב חשוב ביותר בדרך לגינה בריאה. ישנם סוגים שונים של אדמה, בחלק מהסוגים לצמחים יהיה קשה לשגשג. למעשה, רוב סוגי האדמה סביב בתים בנויים לא תהיה אידיאלית לצמחים, לכן כדי לשפר את האדמה שלכם נסו לפזר קומפוסט לגינה. קומפוסט איכותי יספק לאדמה את החומרים המזינים הדרושים לה כדי להזין את הצמחים ולעודד פריחה ושגשוג.

תראו את התמונה הגדולה

כולנו רוצים גינה יפה ופורחת, וכתוצאה מכך יכולים לשתול יותר מדי צמחים בשטח נתון. זכרו שצמחים יכולים לגדול מהר, במיוחד לאחר שפיזרתם קומפוסט לגינה, לכן עליכם לשים לב שאתם יוצרים מרווחים טובים בין צמח לצמח, כאשר אתם לוקחים בחשבון את פוטנציאל הגדילה של כל צמח באופן ספציפי.כמו כן עליכם לתכנן את השתילה בהתאם לסוג וגודל הצמח ולשתול צמחים נמוכים יותר בחזית ולצדי השבילים. לעומת זאת, מקומם של צמחים גבוהים יותר יהיה מאחור. הכינו לעצמכם תכנת כללית לפני שאתם מתחילים לשתול, אך שמרו על גמישות, תמיד אפשר לעשות שינויים תוך כדי התהליך.

בחרו את המיקום הנכון לכל צמח מתוך מחשבה תחילה

כדי שהצמחים ישגשגו עליכם לבחור את המקום הנכון לכל צמח. ישנם צמחים אשר זקוקים לשמש מלאה, בעוד שאחרים יהיו זקוקים לצל כדי לגדול. שימו לב כיצד השמש פוגשת את חצר הבית שלכם, ותכננו את הגינה בהתאם. במקביל עליכם לעשות שיעורי בית ולהבין כמה אור כל צמח צריך בשביל לשרוד.

וודאו שהתחזוקה תהיה פשוטה וקלה

הגינה היפה שלכם תצטרך טיפול ותחזוקה, ועליכם לקחת זאת בחשבון. אנו ממליצים לכם להתחיל בקטן, להגדיר שטח ספציפי, להתמקד בו, ולשכוח מהשאר בתחילת הדרך. לאחר שסיימתם לדשן את האדמה, שתלתם צמחים הסתדרתם עם ההשקיה ואתם רואים שהכל עובד כשורה, אתם יכולים להתמקד בשטח הבא בתור. זה בסדר אם תיקחו את הזמן, ותגרמו לגינה שלכם להיראות בדיוק כפי שאתם רוצים, לאט לאט. זכרו שגינה ביתית יפה ופורחת לא תצמח בן לילה, לכן עשו זאת בצעדים קטנים ופשוטים לניהול ועם המון הנאה, עד שתגיעו לתוצאה הרצויה!

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button