האם מותר להתקין בריכה במרפסת - צל וילון

האם מותר להתקין בריכה במרפסת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

מגיפת הקורונה היא אולי הייתה הגורם שהאיץ את התהליך, אבל חשוב לזכור כי רבים כבר עשו זאת לפני כן, הוסיפו בריכה למרפסת של הבית הפרטי. בין אם בשביל לקיים אורח חיים ספורטיבי ובין אם על מנת להעשיר את הבית ולהפוך אותו למקום בו פשוט, נעים לבלות. כאשר אנחנו מדברים על בריכה, במאמר הזה, אנחנו רוצים לדבר על כל הסוגים של מקווי מים, הממוקמים על המרפסת. החל מג'קוזי וכלה בבריכות שחיה ממש. נדבר על האתגרים הבטיחותיים בהתקנה של בריכה במיקום כזה ועל שימוש בכלים שיהפכו את החוויה כולה, נפלאה באמת.

על ביטחון ובטיחות, במרפסת של הבית

מרפסת היא אולי החלק החשוב ביותר בבית. זה המקום לשאוף קצת אוויר נקי, שם אפשר להתקין עציצים שיהפכו כמו לסוג של 'ריאה ירוקה', עבור בני הבית. כמובן, מרפסת עלולה ליצור אתגרים בהתייחס לבטיחות. ראשית, אם במשפחה יש ילדים צעירים, הרי שתיחום המרפסת חייב להיעשות תוך מתן תשומת לב. כלומר, המעקה חייב להגיע לגובה מסוים, בשביל למנוע נפילה מגובה וכיוצא באלו. בנוסף, אל תשכחו כי אם אתם רוצים ליהנות מהמרפסת שלכם באמת, הרי שקיימות אפשרויות שונות לתיחום החלק הזה בבית. אפשר להסתפק במעקה סורגים, ישן ולא אסתטי. אבל, התקנה של מעקה זכוכית לא רק שנחשב בטוח משמעותית מהאלטרנטיבות, אלא, הוא לא 'מסתיר את הנוף'.

התקנה של בריכה באופן בטוח

היינו ממליצים לכם לחשוב על מעקה זכוכית שיסגור את הכניסה לבריכה. למה? משום שבמידה ויש ילדים קטנים בבית, כל עוד הבריכה תישאר פתוחה, הרי שאתם מעמידים אותם בסכנה. אנחנו לא רוצים לדבר בהרחבה על אירועים בהם ילדים טבעו בבריכה הביתית, אבל דעו כי במידה ואתם מעוניינים להתקין בריכה במרפסת, הרי שעליכם לקחת את כל הנתונים בחשבון ולפעול באופן בטוח. בנוסף, חשוב לזכור כי בריכה במרפסת מובילה את כל בני הבית לשהות שם זמן רב יותר. אין בכך שום בעיה כמובן, אבל, אם אתם רוצים להגן על הדיירים מקרינת השמש, כדאי לחשוב גם על פתרונות הצללה.

איך תשמרו על המים בטמפרטורה מושלמת

אם אתם רוצים ליהנות מחוויה מושלמת בחצר של הבית הפרטי שלכם, היינו מציעים לכם להתקין מחמם בריכה סולארי. באופן הזה אתם יכולים להבטיח כי המים תמיד יהיו נעימים למגע, בלי שתידרשו להדליק מפסק חשמלי, שכן המחמם עובד בהתבסס על קרני השמש. בנוסף, התקנה של מחמם מהסוג הזה, תאפשר לכולם ליהנות מהשהיה המשותפת בבריכה, בכל פעם מחדש. אם אתם כבר משקיעים משאבים בהתקנה של בריכה במרפסת, לא תרצו לאפשר לעצמכם ליהנות מהשהיה במים, לאורך כל חודשי השנה?

זה הזמן שלכם להתפנק בתוך הבית הפרטי שלכם

בעידן שלנו, אתם ממש לא חייבים לטוס לחוץ לארץ או להיות עשירים במיוחד, כדי שהבית שלכם יהיה לבית החלומות, לו תמיד קיוויתם. אם תעבדו בצורה מסודרת, תעברו על ההנחיות ותשמרו על הביטחון של כולם, הרי שתוכלו להפוך את המרפסת למקום של כיף, צחוק והנאה, עבור בני הבית, אורחים ובני משפחה.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button