פתרונות הצללה לגינה ולמרפסת 99% הגנה מפני השמש - צל וילון

פתרונות הצללה לגינה ולמרפסת 99% הגנה מפני השמש

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

קיץ הוא עונה נהדרת אבל בישראל האכזריות של השמש מונעת מאתנו ליהנות ממנו יותר מדי שעות ביממה.

יש הרבה יתרונות לאור הישראלי ורבים באים לכאן במיוחד כדי ליהנות ממנו, אבל אין ספק שיש לנו קצת יותר מדי שמש ואי אפשר אפילו ליהנות ממרפסת או מגינה במשך שעות רבות ביממה מבלי למצוא פתרונות הצללה.

פתרונות אלה יכולים להתאים לרבים והם מותאמים למבנה ולמפרט הטכני, כמו גם לתקציב ולטעם האישי של מי שרוצה את ההצללה. להלן כמה הצעות לפתרונות הצללה בגינה ובמרפסת אבל כדי למצוא את המתאים ביותר מומלץ לפנות לאנשי המקצוע שמייעצים לכם באיזה מהם להשתמש.

מה חשוב לדעת לפני שמחפשים פתרונות הצללה?

לפני שבודקים את מגוון הפרגולות והתריסים וההצללות לגינה שמציעים היום בשוק כדאי לבדוק את הצרכים שלכם והאם הבית מתאים לכל סוג של הצללה. יש בתים שמתאימה להם פרגולה שיוצאת מקיר הבית ויש בית עם גינה שאפשר להוסיף לה דק יחד עם פרגולה עומד על רגליים, יש גם פרגולות שמתאימות למרפסות קטנות ויש וילונות מתכווננים בשלל כיוונים וצורות וכל מה שצריך זה לבדוק את ההיצע בשוק ולהתאים לכם.

הצללות פרגולה

יש פרגולות שצרי לבקש להן היתר אם הן נבנות בצורה כזאת שהן יוצרות חללים מקורים ועוד בונים להן רצפה של דק או כל פתרון אחר.

לפני שאתם מתחילים לבנות רצוי לבדוק מה נדרש מבחינת הרשויות לתת לכם ברישוי ובהיתר כדי שלא יכריחו אתכם להוריד אותה. כמו כן, יש פרגולות שאפשר לבנות כשהן מתחברות לקיר הבית ומצלילות על המרפסת, חלק יכול להתקפל מדי פעם לפי הצורך וחלקן קבוע ולא משתנה. זה חשוב מאוד להתאים את הפרגולה הנכונה והמתאימה לכם בצורה כזאת.

פרגולה של עץ או אלומיניום?

יש יתרונות לכל חומר שממנו עושים פרגול וזה מאוד כדאי לבדוק מה מוצא חן בעיניכם ומה יתאים לאורח החיים שלכם. רצוי לזכור שפרגולת אלומיניום לא מתחזקים לעתים קרובות מלבד חידוש צביעה. היא גם עמיד היותר. פרגולה עץ היא יפהפייה ללא ספק אבל יש להחליט אם נוח לכם לתחזק אותה בקביעות מדי שנה במריחת חומרים אוטמים וצבע. זה באמת עניין של סגנון חיים ולא רק טעם אישי.

וילונות הצללה

חברת צל וילון יודעת שיש היום הרבה וילונות הצללה מיוחדים שיכולים להתקין בכל מקום ובכל גודל כדי לתת לכם את הצל שאתם רוצים כשאתם יושבים בבית והשמש חודרת מהמרפסת. זה כולל גם מחיצות שונות וכדאי לבדוק מה מתאים לכם.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button