פתרונות הצללה לגינה במבחר דגמים - צל וילון

פתרונות הצללה לגינה במבחר דגמים

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

אל תוותרו על הגינה או המרפסת שלכם כאשר יש לכם אפשרות למצוא אין ספור דגמים של פתרונות הצללה נוחים ויפים.

הפרגולות וההצללות השונות יכולות להתאים לכל תקציב, וזה חשוב, כי אפשר להתאים אותן גם לבית קטן ולגינה קטנה ולתת לכם את השעות הרבות שתוכלו לשבת בגינה בהצללה מלאה.

יש הרבה יותר אפשרויות למי שמחפש גם אסתטיקה ולא מוכן להיתקע עם הצללה לא יפה במיוחד ולכן יש גם דרכים להתאים לכם פתרונות מקוריים ויצירתיים אם זה מה שחשוב לכם.

למה כדאי להוסיף פתרונות הצללה?

היום אנחנו משתמשים בעיקר בהצללה מסוג פרגולה לפתרונות הצללה לגינה וכאשר אנחנו זקוקים לפעמים להיתר עדיין זה שווה את כל התהליך משום שאנחנו מקבלים מבנה מרשים ויפה שמשמש אתכם שנים.

היתרון הגדול ביותר הוא הצללה שגם הופכת את חלק מהחצר למקום שאפשר להיות בו לא רק בקיץ אלא גם בחורף כשמציעים לכם פרגולה שהיא אטומה יותר ויכולה לעצור גם גשם. כך, הופך חלק גדול מהגינה שלכם לחלק אינטגרלי מהבית שאפשר להשתמש בו בכל ימות השנה.

אילו פרגולות יש?

הפרגולות מתחלקות לסוגים שונים כאשר לא רק בגודל שלהן קובע.

יש כאלה שצריך להתקין על ארבע רגליים, יש כאלה שאפשר להוסיף להן דק וליצור בכך מעין חדר חיצוני, יש פרגולות מתקפלות שאפשר לחבר לקיר הבית אם אין מספיק מקום להתקין ארבע רגליים.

במקרה ההזה אתם נהנים גם משעות שמש ולא רק הצללה אם אתם רוצים לשלב ביניהם וכך אפשר לקפל את הפרגולה וגם להתקין אחת כזאת בחצר הקדמית, אם יש לכם כזאת.

האם אפשר לכוון אותן?

יש פרגולות מקובעות שאי אפשר לכוון או לקפל ויש כאלה שאפשר גם לכוון את זווית השלבים שיש בהן משום שרוצים לפעמים לשלב בין הצללה מלאה לבין תאורה טבעית.

זה נותן לכם אפשרות נוספת לשחק עם השלבים ולכוון את האור לפי איך שנוח לכם בין היום והלילה.

זה באמת נותן לכם יותר חופש פעולה למי שלא רוצה צל מלא בכל ימות השנה. אותו כוונון אפשרי גם לפרגולה שמותקנת על קיר הבית והיא מתקפלת.

פרגולות אלומיניום או פרגולות עץ?

אפשר לקבל פרגולות משני הסוגים כאשר גם אלומיניום יכול להיראות כמו עץ בטיפול נכון.

ההבדל הוא בתחזוקה ועד כמה אתם מוכנים להשקיע בטיפול השנתי בעץ, כאשר אלומיניום דורש רק חידוש צבע אחת לכמה שנים וניגוב במטלית לחה. זה בהחלט שיקול חשוב למי שרוצה להתקין פתרון הצללה כזה.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button