פתרונות אלומיניום חכמים לסגירת מרפסת - צל וילון

פתרונות אלומיניום חכמים לסגירת מרפסת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

ללא מעט מאיתנו יש מרפסת אשר יכולה להיות חלל אירוח ומגורים נוסף אם רק נשתמש במעט דמיון ויצירתיות. אז באילו דרכים ניתן לסגור את המרפסת אשר כבר קיימת לכם בדירה וכיצד ניתן להוסיף עוד אזור שאפשר להשתמש בו כל השנה? הצטרפו אלינו לכתבה וגלו כמה פתרונות חכמים לסגירת מרפסת.

שימוש בפרגולה לסגירת מרפסת לא מקורה

פרגולה אלומיניום קבועה היא פתרון יעיל, עמיד ופשוט אשר מאפשר בצורה זולה יחסית סגירה של מרפסת לא מקורה באמצעות גג אלומיניום + סנטף אשר יושב על עמודי אלומיניום.

פרגולה חשמלית היא הבחירה הראשונה כאשר מדברים על סגירה של מרפסת לא מקורה וזאת משום שהיא מאפשרת סגירה ופתיחה של הגג בלחיצת כפתור. מדובר על מוצר יוקרתי שמגן על המרפסת מפני קרני השמש ביום ומאפשר לכם להנות משמיים מלאי כוכבים בלילה. קימים שני סוגים של פרגולות חשמליות:

פרגולה חשמלית
פרגולה חשמלית בד מתאסף

פרגולה חשמלית בד מתאסף – זולה יותר, שמאפשרת פתיחה וסגירה של גג הפרגולה בעזרת מנוע חשמלי שמושך יריעת בד איכותית אשר חסינה לשמש ואטומה למים.

פרגולה רפרפות חשמלית
פרגולה חשמלית רפרפות

פרגולה רפרפות חשמלית ביו אקלימית – יקרה הרבה יותר עשויה מאלומיניום ומאפשרת פתיחה של גג הפרגולה בזוית. הרפרפות מסתובבות ומאפשרות כניסה של שמש ואוויר אך הן אינן נאספות ומאפשרות פתיחה מלאה של הגג.

פרגולה רפרפות נאספות – יקרה יותר מקודמתה המאפשרת פתיחה מלאה של גג הפרגולה ושליטה מלאה על הרפרפות.

לתשומת ליבכם: לכל פרגולה ניתן להתקין מערכת זכוכיות הזזה או מסכי זיפ לסגירה של צידי הפרגולה וע"י כך להשיג חלל סגור גם בחלק העליון וגם בצידי הפרגולה.

 

סגירת מרפסת זכוכית, וילון זכוכית
סגירת מרפסת זכוכית, וילון זכוכית

זכוכיות הזזה מתקפלות – וילון זכוכית

זכוכיות הזזה מתקפלות הן אחת הבחירות הטובות ביותר עבור סגירה של מרפסות מקורות. מדובר על מוצר מהפכני שמאפשר סגירה של המרפסת ואטימה כמעט מלאה מפני רוחות וגשמים, זכוכיות הזזה מתקפלות מאפשרות להפוך את המרפסת לחדר נוסף בבית שאותו ניתן לרהט, למזג ולנצל בכל ימות השנה. היתרון הבולט ביותר של המערכת הוא שגם כאשר המערכת סגורה ופתוחה אנו שומרים על נוף מלא ללא כל מסילת אלומיניום אנכית. המערכת שקופה לגמרי ומתאימה בעיקר לבעלי מרפסות שמעונינים לשמור על הנוף מהמרפסת גם כאשר המערכת סגורה. 

סגירת מרפסת עם מסכי זיפ
סגירת מרפסת עם מסכי זיפ

פתרון נקודתי לסגירה והצצלה בעזרת מסכי זיפ חשמליים

מסכי זיפ לסגירת מרפסת הם פתרון חשמלי יעיל בעיקר עבור בעלי מרפסות אשר מעונינים ליצר הצללה משמעותית מפני קרני השמש או/וגם לשמור על פרטיות. מסכי הזיפ מאפשרים הגנה של 97% מפני קרני השמש ושומרים על פרטיות כלפי פנים ושקיפות חלקית כלפי פנים. המסכים חשמליים ונשלטים ע"י שלט אופנתי.

תריסים חשמליים
תריסים חשמליים

תריסים חשמליים שמספקים סגירה בלחיצה

תריסים חשמליים במגוון פרופילים מספקים עוד אופציה מעולה לסגירת המרפסת שלכם באופן קל ופשוט. התריסים החשמליים מאפשרים נוחות גדולה במיוחד ואפס מאמץ בזמן הפתיחה והסגירה שלהם ומעניקים לכם חופש רב לבחור את הסטטוס של המרפסת בכל שלב של היום. בתקופות שבהם אתם רוצים לסגור את המרפסת וליהנות מפרטיות, פשוט לוחצים על המתג וכל המרפסת הופכת לחלל נוסף. ואילו בזמנים שאתם רוצים לצפות בנוף ולשמור על אווירה פתוחה בכל רחבי הדירה, פשוט משאירים את התריסים החשמליים במצב OFF.

שימו לב: כיום ניתן להפעיל את התריסים ממתג, שלט או אפליקציה לחובבי בתים חכמים.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button