האביזרים שישלימו לכם חוויה נהדרת בפרגולה החדשה בגינה - צל וילון

האביזרים שישלימו לכם חוויה נהדרת בפרגולה החדשה בגינה

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

ישראלים רבים החליטו בעקבות הסגרים שהיו במגפת הקורונה, לרכוש בית פרטי או דירת גן כדי שגם בימים ייחודיים אלו, אפשר יהיה לצאת למרחב וליהנות מזמן איכות שהוא אינו בתוך הבית. 

עיצוב של הבית והגינה 

רוב רוכשי הנכסים נעזרים במעצב פנים אשר מציע כמה סקיצות לעיצוב פנים של הבית ולתכנון הגינה כך שתהיה סינרגיה בין נראות הגינה לנראות הבית. תחושת השייכות תהיה ברצף הפריטים שימוקמו בה, בגוונים ובחומרים השונים.

הרצון של משפחות רבות הוא שמעצב הפנים יחשוב על רעיונות מקוריים ויצירתיים וכך המראה הכללי של ביתם יהיה שונה מבתים אחרים בסביבה. לכן הם בוחנים כמה וכמה אופציות חדשניות למטרה זו. 

שולחן אש למרפסת
שולחן אש למרפסת

שולחן אש בגינה 

בשנים האחרונות אפשר לראות בגינות רבות פינות אירוח שבהן אפשר ליהנות ממפגש של בני המשפחה והחברים. עבור המרכז של מרחב זה מבצעים רכישת שולחן אש לגינה שהוא מלבני, מרובע או עגול על פי ההתאמה המיטבית לגודלו של המקום. בהתאם לרצונם של המארחים ובעיקר בערבים שהם קרירים אפשר להפעיל בקלילות את אופציית האש וליהנות הן ממראות קסומים והן מהחום הבוקע משולחן האש. 

הקמת פרגולה מעל פינת האירוח 

באקלים הישראלי אם רוצים ליהנות משעות של פנאי בגינה, חייבים להקים פרגולה איכותית מעל פינת האירוח. קו החשיבה הוא ליצור הצללה משמעותית מעל פינת הישיבה כדי שקרני השמש החמות לא תחדורנה פנימה ולא תאפשרנה את המשך הישיבה מחוץ לבית. 

לכן מקימים פרגולה שהיא בדרך כלל מאלומיניום בטיב מעולה ויש בה גם משטח רחב וגם משטחים קטנים יותר בפינות וכך החסימה של השמש היא מכל הכיוונים האפשריים. 

הקמת סוכך בגינה 

אפשרות מעולה נוספת היא להקים סוכך בגינה, יש לכל כמה אופציות טכניות של סוככים קבועים וגם סוככים שאפשר להרים ולהוריד על פי רצונם של הלקוחות ובהתאם למזג האוויר הרגעי. גם הסוככים מעניקים הצללה מקסימלית ולכן הם מהווים פתרון ייעודי מושלם לכל גינה.

ייעוץ מקצועי בנושא הצללה בגינה 

כיוון שיש כמה וכמה אפשרויות מקצועיות, הדרך הנכונה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע מובילים בתחום זה כדי לבחור את האופציה המתאימה ביותר. היועצים המיומנים יראו את הגינה בפועל או יקבלו שרטוטים שלה, יבחנו על פי המיקום של הגינה וכיווני האוויר שלה, את הזוויות של קרני השמש. בהתאם לכך יהיה להם קל להעביר המלצה על האופציה המועדפת שתיתן את המענה לגינה הספציפית.

היועצים מבצעים בדיקה מעמיקה מעבר לכך גם בהיבט ההנדסי כדי להרכיב פרגולה שהיא יציבה ונתמכת על ידי קורות פלדה, וכך לא יוצר מצב חלילה שהפרגולה תקרוס. צוות ההתקנה מבצע את ההקמה על פי כללים מוקפדים שנקבעו מראש תוך שימוש באביזרים ייעודיים, שהם המתקדמים ביותר בתחומם לטובת ההקמה.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button