בניית דק למרפסת - צל וילון

בניית דק למרפסת

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

המרפסת היא ללא ספק אחד החדרים האהובים בבית. היא המקום שמאפשר לנו לשבת בסוף יום מעייף, להרגיש את האוויר הנעים שבחוץ, ובעצם מאפשר לנו לצאת מהבית מבלי שצריך להתלבש ולהתארגן ליציאה. דווקא בגלל זה אנחנו רוצים שהשהייה במרפסת תהיה נעימה, ומשקיעים בה לא מעט כסף בכדי לעשות אותה יפה. למעשה, אחד הדברים שלהם ההשפעה הגדולה ביותר על מראה המרפסת הוא מראה הרצפה.

כאשר במרפסת ישנו ריצוף ישן ומוזנח, המראה של המרפסת יהיה הרבה פחות מזמין, וממילא לא יהיה כיף להיכנס אליה. לעומת זאת, כאשר עושים רצפה יפה ומעוצבת, המרפסת הופכת להיות מקום שכיף להיות בו.

מהי הרצפה הטובה ביותר למרפסת?

אם אתם מסתפקים מהו הריצוף שיהיה הטוב ביותר עבור המרפסת שלכם, אנחנו ממליצים על בניית דק למרפסת.

מדובר על קרשי עץ המשמשים כרצפה, ויוצרים מראה יוקרתי ואסתטי למרפסת שלכם. מדובר על עץ אשר מגיע בגוון בהיר, אך ניתן לצבוע למגוון צבעים אחרים בכדי להגיע אל התוצאה הרצויה.

כאשר אתם בוחרים בדק למרפסת, אתם נהנים מרצפה איכותיות וחזקה, אשר תוכל לשמש אתכם לאורך שנים רבות, וכזאת שתגרום למרפסת להראות הרבה יותר טוב.

מה היתרונות של דק למרפסת?

לא נתפלא אם סקר שנערוך יגלה שלא מעט אנשים בוחרים בבניית דק למרפסת דווקא בגלל המראה החמים והנעים של הדק.

אמנם, לבניית דק למרפסת ישנם כמה וכמה יתרונות נוספים, שכדאי מאוד להכיר:

  • דק למרפסת מספק משטח הליכה נעים המתאים להליכה גם ברגליים יחפות, והוא יהיה נעים למגע.
  • דק למרפסת מהווה משטח מעולה למשחקי ילדים, אשר יכולים לשחק בו ללא חשש מהחלקה, והוא מספק חמימות שאין ברצפה רגילה מה שמאפשר להם לשחק גם ברגלים יחפות.
  • כאשר רוכשים דק למרפסת איכותי אצל חברה מקצועית ואמינה, מקבלים ריצוף חזק ועמיד, שיכול לשמש לאורך שנים רבות בצורה טובה.

מהו מחיר בניית דק למרפסת?

המחיר הסופי של עבודה כמו בניית דק למרפסת משתנה על פי מספר גורמים שונים, ובהם:

  • גודל המשטח – כפי שכל אחד מבין, ככל שהמרפסת גדולה יותר, כך יש צורך להשתמש ביותר עץ עבור בניית הדק למרפסת, ולכן המחיר יהיה גבוה יותר.
  • סוג העץ של הדק – לסוג העץ שממנו מיוצר הדק יש השפעה ישירה על אורך החיים שלו, ועל העמידות והחוזקה של הרצפה. לכן, ככל שמדובר על עץ חזק ואיכותי יותר, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר בהתאם.
  • מורכבות התקנת הדק – ישנן מרפסות שבהם העבודה תהיה מסובכת ומורכבת יותר בגלל תנאי השטח, או בגלל דרישות מיוחדות של בעלי הבית. גם במקרה כזה העבודה יכולה להיות יקרה יותר.

בכדי לקבל הצעת מחיר, כדאי לפנות אל חברה מקצועית בתחום אשר מספקת את סוגי הדק האיכותיים ביותר שיוכלו להחזיק בצורה טובה במשך שנים רבות.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button