שדרגתם את הבית עם פרגולה חשמלית? כך תיהנו מהחוויה בה באופן מושלם - צל וילון

שדרגתם את הבית עם פרגולה חשמלית? כך תיהנו מהחוויה בה באופן מושלם

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

סוף סוף עשיתם את הבחירה הנכונה ושדרגתם את הלוק של הבית עם פרגולה חשמלית שווה. עכשיו, רק צריך לדאוג לדברים הקטנים שיאפשרו לכם ליהנות ממנה כל יום – ביחד עם המשפחה והחברים שאתם הכי אוהבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לוודא שהפרגולה שלכם תמיד תהיה מלאה באנשים ושמחה.

בחרו כיסאות וכורסאות נוחות

בכדי שתוכלו ליהנות מהחוויה של מגורים עם פרגולה, אתם חייבים להציב כיסאות וכורסאות סופר נוחות. נסו לבחור כורסאות אשר ניתן להשתרע עליהן במשך שעות ואל תתביישו לנסות לשבת עליהן בכמה פוזיציות שונות באולם המכירות. שווה גם להוסיף כיסאות אשר יהיו דקורטיביים מחד ופונקציונליים מאידך – הן בגזרת החומרים והן בגזרת הריפוד.

הוסיפו שולחן נפתח לרגעים שמגיעים האורחים

כולנו יודעים שחצר עם פרגולה חשמלית דורשת שולחן קפה כדי לפתוח את הבוקר בצורה מושלמת אבל מה עם שולחן גדול לרגעים שהמשפחה המורחבת והחברים באים לסעודה? לשם כך, חשוב לבחור בשולחן נפתח. שימו לב לחומרים שממנו עשוי השולחן, למנגנון הפתיחה והסגירה שלו (ככל שהוא יהיה נוח יותר כך תרבו להשתמש בו) ולכמת האנשים שאליו הוא מתאים.

התקינו מאוור תקרה

כדי שתוכלו ליהנות מהפרגולה החשמלית שלכם גם בימים סופר חמים, לחים או שרביים, מומלץ להתקין מאוורר תקרה שישמור על הטמפרטורה הנכונה. כיום ניתן להשיג בעבור התקנת מאוורר תקרה מחיר מעולה, כך שלא צריכים להתאפשר על פחות מהטוב ביותר! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המאוורר הנכון לפרגולה החדשה שלכם, לבחור בחברה המתאימה לשם ביצוע העבודה וליהנות מהתקנה מעולה במחיר מעולה.

בחרו באקססוריז נכונים

כדי ליצור תחושה של בית מחוץ לבית, אתם חייבים להשקיע באקססוריז. נסו לבחור בחפצים אשר יעניקו לכם תחושה מזמינה תחת הפרגולה החדשה והתמקדו ביצירת אזור נוח ואווירה מתאימה. התמקדו בחפצים כדוגמת: שטיח נאה במידה שנכונה לכם, עציצים עם הצמחים שניתן לקטוף ולהוסיף לתה וארוגות פרחים נעימות שישדרגו כל רגע.

השתמשו בתאורה מתאימה

מי אמר שפרגולות זה רק ליום? בחרו גופי תאורה שיעניקו לכם אור ואפשרות להשתמש בפרגולות גם כאשר יורדת החשיכה. נסו לבחור בנברשות אשר יתאימו לפלטת הצבעים של הפרגולה או לחומרים שמהן היא עשויה בכדי ליצור טוטל לוק של ממש ותוכלו לזכות במקום נפלא להישאר בו גם בשעות הקטנות של הלילה. כי אחרי הכל, פרגולה זה הרבה יותר מרק אמצעי לסכך את השמש זה מקום בילוי בתוך הבית.

חשבו על גוף חימום שייצור אווירה

בסעיף הקודם נגענו בעובדה שפרגולה היא דרך נהדרת ליהנות מהבית לאורך כל שעות היום ולא רק בשעות שבהן יש שמש, כאן נמשיך גם בעונות. במילים אחרות: למרות שהחורף הישראלי לא חזק במיוחד אין ספק שאמצעי חימום ישאירו אתכם בפרגולה לאורך כל השנה ויהפכו אותה ממוצר שנפלא לקיץ לאזור הכי כיף לאורך כל השנה. בחרו בגופי תאורה בסגנון פטריה או בקמין ייחודי בשביל ליצור את תאורה ואווירה ושדרגו את הפרגולה בקלות ובמהירות.

לסיכום: אין ספק שפרגולה היא מוצר סופר שימושי שחובה בכל בית. השתמשו בטיפים שבכתבה בכדי ליהנות מהפרגולה לאורך כל שעות היום והשנה.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button