הוספת מרפסת ושדרוג המרפסת הקיימת ע"י פרגולה חשמלית - צל וילון

הוספת מרפסת ושדרוג המרפסת הקיימת ע"י פרגולה חשמלית

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

נדמה שבמרוץ החיים הישראלי המטרה הסופית של כולם היא בית או דירה שיהיו שלנו בטאבו. למעשה, כיום כבר לא מספיק רק להיות בעלים של נכס נדל"ן. אם אנחנו רוצים שהבית שלנו יהיה נכס נדל"ן מניב שהערך הכספי שלו יעלה עם הזמן בו אנחנו גרים אנחנו חייבים להשקיע בו ולשפץ אותו. אחת מעבודות השיפוץ שהכי משביחות נכסים בארץ היא שיפוץ הבית כך שנוסיף לו מרפסות וכך שנבנה לכל מרפסת בבית פרגולה. תוספות אלו יכולות לשפר את אורח החיים בנכס ואת איכות החיים שלנו כמשפחה מצד אחד ומצד שני הן מעלות מאוד את הערך הכספי של הבית שלנו.

פרגולה חשמלית למרפסת

הוספת מרפסת בדירה תשדרג את הבית שלכם

אם יש לכם דירה ואין לכם מרפסת זה בטח מכיוון שהבניין בו אתם גרים נבנה לפני שנת 2000. הוספה של מרפסת חיצונית היא פרויקט לא פשוט שתיהיה חייבת להתבצע ע"י קבלן שיפוצים מומלץ באזורכם, הוספה של מרפסת יכולה לשפר מאוד את העיצוב של הבית שלנו ואת סגנון החיים בו ולעלות באופן משמעותי את ערך הדירה שלכם. וזאת מישום שכאשר אנחנו משקיעים בהוספת מרפסת לבית שלנו אנחנו יכולים להרוויח עוד חלל מחייה ועוד חלל אירוח בבית. בישראל רוב הימים יש שמש ולכן נעים לשבת בחוץ ולארח חברים ובני משפחה. אם אנחנו רוצים להפוך את סגנון החיים שלנו ליוקרתי יותר – הוספה של מרפסת היא צעד ראשון בכיוון הנכון להשגת מטרה זו.

  • על פי חוק המרפסות גודל המרפסת מאפשר להוסיף מרפסת של 12 מ"ר לכל דירה בישראל באופן אוטומטי.
  • אם בבניין קיימות דירות גן ו/או פנטהאוז שאינם בונים מרפסת, ניתן לבנות מרפסת של עד 14 מ"ר.
  • שטח המרפסת לא מחויב בתשלום ארנונה וברוב המוחלט של המקרים אין תשלום של היטל השבחה בגין בנית מרפסת.
  • תהליך תכנון מרפסת שמש-חוק המרפסות
פרגולה רפרפות חשמלית
פרגולה רפרפות חשמלית
פרגולה בד מתאסף
פרגולה בד מתאסף

איך פרגולה למרפסת יכולה לשפר את עיצוב הבית שלנו?

מרפסת לא מקורה נפלאה בעיקר כאשר מזג האוויר נוח ונעים

ישנם סוגים שונים של פרגולות מאלומיניום כאשר היוקרתיות ביותר הן פרגולות חשמליות המאפשרות סגירה ופתיחה של תיקרת הפרגולה ע"י שלט. להלן שתי סוגי הפרגולות החשמליות המובילות אותן אנו משווקים:

טיפים לעיצוב מוצלח של חללים חיצוניים בבית

בכלל השקעה בעיצוב של החללים החיצוניים בבית שלנו יכולה לאפשר לנו להפוך את הנכס שלנו לנכס יוקרתי שהערך הכספי שלו גבוה יותר. ישראליים רבים, אוהבים לבלות זמן רב מחוץ לבית במרפסת או בחצר – ואם בבית שלנו יש מרפסת וחצר מטופחים אז המגורים בו מושכים יותר. כאשר אנחנו משפצים את הבית שלנו כדאי לנו להשקיע גם בשיפוץ חלל המחייה החיצוניים. תכנון נכון של מרחבים אלו יאפשר לנו להפוך את המגורים בבית שלנו לנוחים יותר.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו עוברים לגור בבית חדש אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבהמשך הדרך נצטרך להשקיע בשיפוץ שלו והתאמה שלו לסגנון החיים המשתנה שלנו. עם חלוף השנים, נולדים לנו עוד ילדים והצרכים שלנו כמשפחה משתנים. שדרוג הנכס ובנייה של מרפסת ופרגולה בו לא רק יעלה את הערך הכספי שלו אלא גם יהפוך את המגורים שלנו בו כמשפחה ליותר נוחים. לפני שאנחנו מבצעים כל עבודת שיפוץ בבית בחלק הפנימי או החיצוני שלו מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button