עיצוב פנים יצירתי וחכם למרפסת הבית - צל וילון

עיצוב פנים יצירתי וחכם למרפסת הבית

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

יש לכם בית חדש? עם מרפסת? מזל טוב. אתם עוד תגלו כי מרפסת נעימה, יפה ומסודרת, היא מתכון לחיים מאושרים יותר. כאשר אנחנו מקפידים ומעצבים את המרפסת. באופן טבעי, אנחנו מבלים יותר זמן בחוץ. באוויר, בשמש, לצד הצמחים. הפעולות הללו ידועות בתור מפחיתות לחץ וכאלו שמעלות תחושות של אושר וסיפוק. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל איך מעצבים את המרפסת הלכה למעשה? יש לנו כמה רעיונות עבורכם. רוצים לשמוע ?בואו נתחיל עכשיו. 

קודם כל מפו את הצרכים שלכם 

עיצוב של מרפסת קטנה לא דומה בהיכרח לעיצוב של חלל גדול ורחב ידיים. כמו תמיד, אנחנו נרצה לראות מה היתרונות של החלל ומה החסרונות שלו כדי שנוכל להתחיל לעבוד. אם למשל אנחנו מדברים על שטח רחב יחסית, יכול להיות כי נרצה לתחום אותו. אולי נרצה להוציא סוג של 'מטבח שדה' החוצה. מה שיצור מתחמים נוספים. כמו גם נסדר פינה לישיבה ופינה נוספת לצמחיה ועציצים. אם מדובר על מרחב קטן יחסית, כמובן המחשבה תהיה הפוכה לחלוטין. כלומר, ננסה לנצל את המרחב הזה בצורה מדויקת כדי לא להעמיס. כך לפני שאנחנו בכלל עושים איזה צעד, אנחנו צריכים להבין מה אנחנו צריכים. אגב, כל עבודה עם מעצב פנים תכלול סקירה קצרה על החיים שלכם. ננסה להבין ביחד האם אתם אוהבים לארח למשל ובאילו שעות יש לכם זמן לשבת במרפסת. כאמור, ניצור תוכנית ממנה נוכל להמשיך הלאה. 

בואו נדבר על המבנה עצמו 

חיפוי בדרכים שונות יכול לתת המון. בין אם אתם מחפשים פתרון הצללה למשל, אשר יכול להוסיף אלמנט למרחב. בין אם אתם פשוט רוצים לחפות את הקיר האחורי בעץ לדוגמא או את הרצפה בדשא מלאכותי. הכל אפשרי. רק כדאי לשים לב כי כל עבודה של חיפוי, בין אם מדובר על מרצפות או על כל פתרון אחר, הרי שהוא מוסיף אלמנט לחלל ונותן לנו סוג של סדר. אם אנחנו מדברים על מרפסת רחבת ידיים לדוגמא ואתם לא ממש יודעים איפה להתחיל, חיפוי יכול בהחלט ליצור לנו כמו מתחמים מוגדרים בהם יהיה לנו קל יותר לעבוד. 

לא לוותר על צמחיה 

אין מעצב פנים אשר יגיד לכם לוותר על צמחים במרפסת. זה נכון כי אופי המרחב ישפיע על הצמחים בהם נבחר. כמו גם הניסיון שלכם בגידול צמחים ומשתנים נוספים כמו אור, שמש וכן הלאה. עם זאת, הרי שתמיד טוב להוסיף ירוק בעיניים. אתם תמיד יכולים ללכת לאיש מקצוע כמו מעצב פנים או אפילו למשתלה. שם תקבלו קצת מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. 

פינת ישיבה תמיד נחוצה 

פינת ישיבה היא קריטית. אחרת, הרי שלא תוכלו לבלות במרפסת בכלל. העניין הוא שכאן מדובר על נושא מורכב. מצד אחד, אנחנו רוצים שיהיה לנו נוח. מהצד השני, אנחנו יודעים כי הישיבה בחוץ, יכולה לשחוק את הפריטים השונים. לכן, תמיד טוב לרכוש מערכות ישיבה מיועדות לישיבה בחוץ. אתם כמובן יכולים להזמין פינת ישיבה עשויה עץ וכן הלאה. גם כאן, נרצה להביט במרפסת עצמה ולערוך התאמות כנדרש. נרצה מצד אחד לאפשר לכל מי שרוצה לשבת במרפסת בלי בעיה. מהצד השני, נחפש פתרונות כדי שהחלל לא יהיה עמוס מדי. אופציה מצויינת היא לרכוש יחידת אחסון. בה נניח את כל הפריטים שאין לנו בהם שימוש בעת הצורך, מה שיצור תחושה של מרחב וחופש. 

קחו השראה ופנו לקבל עזרה 

אתם תמיד יכולים לפנות לרשת כדי לקבל רעיונות חדשים. אתם כמובן יכולים לשתף פעולה עם מעצב פנים. מי שיקשיב לצרכים שלכם וידע איך לספק לכם את המענה המושלם עבורכם.

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button