סגירת מרפסת עם בניה קלה: יתרונות וחסרונות - צל וילון

סגירת מרפסת עם בניה קלה: יתרונות וחסרונות

המוצר המוביל והאיכותי בישראל! 10 שנות אחריות!

תוכן עניינים

בכל בית צריך מרפסת. זהו משפט שכולנו אוהבים לנופף בו. בפועל, לא תמיד המרפסת היא כל כך שימושית עבורנו ומבחינתנו זהו חלל בלתי מנוצל בתוך השטח הביתי שלנו.

אז מה אפשר לעשות במקרים כאלה?

כאן כדאי להכיר את האפשרות של סגירה שך המרפסת באמצעות הבנייה הקלה. אז נכון שיש דברים יורת פשוטים וחומרים הרבה יותר זולים אשר בהם אפשר לסגור את המרפסת. אך אם אתם באמת רוצים להפוך את המקום לשטח מגורים שיהיה כשיר למגורים על כל מה שכרוך בכך, מומלץ ממש שלא תותרו ותלכו על סגירה הרמטית של ממש כזו שמדמה את הבנייה המסורתית.

אפשר לומר שבסיטואציה הזו, הרי שהבנייה הקלה תהיה הדבר הכי נכון והכי מתאים כדי שתתקבלנה התוצאות הטובות ביותר.

במרפסת? – בנייה קלה ולא בנייה מסורתית

אז יש את האנשים, במיוחד אלו הספקנים מול כל החידושים שהעולם שלנו מביא אתו בכנפיו בכל תקופה מחדש, שעבורם, בנייה זו רק בנייה מסורתית. לא משנה באיזה מקום מדובר, לא חשוב מה תהיינה העלויות ולא באמת מעניין מהי המטרה של הבנייה. ברבים מאוד מהמקרים הם לא ירצו לשמוע על משהו אחר זולת בנייה רגילה הנעשית באמצעות בלוקים וטיח עד שתתקבל בסופו של דבר התוצאה המוצלחת מבחינתם. הם רק לא לוקחים בחשבון שיקולים נוספים שהם עשויים להיות קריטיים ממש בכל מה שקשור עולמות של בנייה.

בנייה רגילה לא בטיחותית למרפסת

הבנייה הרגילה הנעשית עם חומרי גלם כבדים מאוד, עשויה בהחלט להכביד יותר מידי על הבית הקיים. אם מדובר בבנייה הנעשית בשטח הזה של המרפסת, הרי שהסיכון הוא גדול עוד יותר. כי אחרי הכול המרפסת היא חלל שתלוי עם חיבור לשטח של הבית. שלא כמו הבית שהוא כולו מבוסס וחזק הרבה יותר מבחינת כל החיבורים.

ברור אם כן כי סגירה של מרפסת חייבת להיעשות באמצעים הכי בטוחים עבור החלל הזה של המרפסת כאשר לצורך כך יהיה זה הכרחי ממש שתתייעצו עם אנשי המקצוע הכי מומחים והכי מנוסים בתחום הזה. כך תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי ואת האינדיקציה לגבי התוצאות שאתם מקווים אליהם.

יש מקרים אשר בהם תוכלו לבנות ולסגור את המרפסת באמצעים הרגילים והמרפסת בהחלט תצליח להחזיק הכול. במקרים אחרים ההמלצה תהיה ללכת דווקא על בנייה קלה כי זה מה שיבטיח את הבטיחות ואת היציבות של המבנה. עדיין התוצאה תהיה זהה ממש לתוצאות של הבנייה הרגילה כאשר את הטרחה ואת הלכלוך בעבודה, אי אפשר בכלל להשוות.

אז אם אתם מחפשים  עבודות גבס בפריסה ארצית, אנחנו כאן לשירותכם. עבודות גבס מיוחדות עם הבטחה לשמירה קפדנית על כל כללי הבנייה.

התוצאות המושלמות הן אלו שתדברנה בעד עצמן!…

 

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button