ויטרינה זכוכית לעסקים: 70 פנים לנראות של העסק שלכם - צל וילון

ויטרינה זכוכית לעסקים: 70 פנים לנראות של העסק שלכם

תוכן עניינים
ויטרינה זכוכית לעסקים

ויטרינה זכוכית לעסקים, כי כל פרט חשוב, כל פרט קטן יכול להיות ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. כאשר מדברים על חזית העסק, על נראות העסק, חשוב להקפיד במיוחד.

כאשר לקוח עובר מול העסק, מה שהוא רואה בעיניים זה מה שיוצר את הרושם הראשוני שהוא מקבל. אם למשל הלקוח יראה חלון גלילה מתכתי בסגנון שנות החמישים, זהו גם הרושם שהוא יקבל לגבי העסק – עסק שעבר זמנו. ויטרינה זכוכית לעסקים מעניקה פתרון שגם נראה טוב וגם עונה בצורה המושלמת על הצרכים של העסק.

זהו פתרון אשר מעניק לעסק יותר גמישות ויותר אפשרויות. זהו פתרון עיצובי מתקדם ואיכותי שבו הושקעה מחשבה רבה.

מהי ויטרינת זכוכית לעסקים?

ויטרינה זכוכית לעסקים היא פתרון המשלב בין דלת כניסה לבין ויטרינה. מדובר בויטרינה המורכבת מכמה לוחות זכוכית הנעות על גבי מסילה ובעת פתיחתן הן מתאספות בצד בצורה אסתטית ונוחה שאינה יוצרת הפרעה. אם עד היום ראינו בעסקים שילוב של דלת עם צירים לצד פאנלים קבועים שאינם ניתנים להזזה, ויטרינה זכוכית לעסקים משנה את כל כיוון החשיבה. מהיום אין צורך להיות מוגבלים – כל חזית החנות יכולה להיות דלת אחת גדולה עם אפשרויות פתיחה מגוונות. מי שרוצה להשתמש בחזית החנות כחלון ראווה, יכול להשאיר את הפאנלים במקום ולפתוח רק אחד או שניים. מי שרוצה לפתוח הכל ולאפשר לתנועת הלקוחות לזרום פנימה, יכול לעשות זאת בקלות. הפאנלים מחליקים בקלות ומתאספים בצד. וכאשר החנות סגורה הלקוחות עדיין זוכים בהצצה אל עבר החנות בלי שום דבר המסתיר את זווית הראייה. הם יכולים להתרשם מהסחורות והתצוגה ואף לחזור לחנות במועד מאוחר יותר.

פתרון של גמישות

לויטרינה זכוכית לעסקים יש יתרונות רבים. אחד מהיתרונות הוא הגמישות. אין עוד מוצר בתחום אשר יכול לשלב גם דלת וגם ויטרינה בצורה כל כך מושלמת וקלה לשימוש. העסקים יכולים לזכות בגמישות באפשרויות הפתיחה בהתאם לצורך באותו הרגע ומבלי צורך להשקיע שוב בתשתיות או החלפת דלתות; גמישות תפעולית ועיצובית היא דבר חשוב מאוד עבור העסק. כך העסק יכול להגיב בקלות, בהתאם לשינוי בתנועת הלקוחות, במזג האוויר, באופי המוצרים, בצורת התצוגה וכו.

ויטרינה זכוכית לעסקים מקפידה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, בעלי עמידות גבוהה ועיצוב מינימליסטי. אינכם רוצים ליצור שום הפרעה בין הלקוח לבין העסק, בין אם החנות פתוחה ובין אם היא סגורה. עיצוב החנות וסידור התצוגה משחקים תפקיד חשוב עבור העסק, הם מעבירים את המסרים השיווקיים ולכן חשוב לכם שהלקוח תמיד ייחשף אליהם. זוהי הסיבה מדוע אנו בצל וילון מציעים לכם עיצוב מינימליסטי ללא שימוש בשום סוג של עמודי תמיכה אשר עלולים ליצור הפרעה עיצובית.

הזזה, פתיחה וסגירה של הויטרינה הן פעולות המתבצעות בצורה קלה ושקטה. כל אחד מעובדי או עובדות החנות יכולים לעשות זאת בקלי קלות, מבלי לעשות רעש ומבלי להזדקק לעזרתם של אנשי תחזוקה.

ויטרינה זכוכית היא פתרון מעולה לחנות, אך לא רק עבור חנויות. כל עסק אשר מקפיד על רמה עיצובית גבוהה יכול להשתמש בפתרון זה עבור חדרי ישיבות וסגירת חללים. חברות הייטק, משרדי עורכי דין, משרדים להשכרה, חללי עבודה משותפים ועוד עסקים רבים נהנים מהיתרונות של ויטרינה זכוכית לעסקים. גם עסקים אלו יכולים ליהנות מיתרון הגמישות. עסקים מתנהלים בצורה דינמית ופתרון זה מאפשר לסגור ולפתוח חללים בהתאם לצרכם המשתנים של העסק.

חברת צל וילון עוסקת בפתרונות עיצוביים מתקדמים אשר משלבים הנדסה מתקדמת עם עיצוב חדשני. בכל מוצר שלנו תוכלו להרגיש את המחשבה הרבה שהושקעה בו ואת הירידה לפרטים. אנו מתמחים במתן פתרונות בהתאמה אישית ונשמח לסייע גם לכם.

שאלות ותשובות בנושא ויטרינה זכוכית לעסקים

לא. ויטרינה זכוכית לעסקים מותקנת בצורה נתלית על ידי מסילה עליונה. כך אין חשש שמישהו מהלקוחות יתקל במסילה וייפול. עם ויטרינה זו הרצפה נותרת חלקה.

בשוק קיימים מוצרים בהם הפאנלים מחוברים ונעים כמקשה אחת. אנו בצל וילון מצאנו לנכון כי פאנלים עצמאיים מעניקים לכם יותר גמישות באופן השימוש וזה מה שמבדיל אותנו מהמתחרים.

ויטרינה זכוכית לעסקים מעניקה פתרון עיצובי ופרקטי, אך אין בה דגש על הצד הביטחוני ולכן היא אינה נחשבת לפתרון מומלץ לשימוש חיצוני. היא מתאימה לשימוש במרכזי קניות סגורים, שדות תעופה, בנייני משרדים וחללים סגורים.

מספר עבודות לויטרינה זכוכית לעסקים

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button