סגירת מרפסת עם וילון זכוכית: 3 דברים שכדאי לכם לדעת - צל וילון

סגירת מרפסת עם וילון זכוכית: 3 דברים שכדאי לכם לדעת

תוכן עניינים
וילון זכוכית, זגירת מרפסת

סגירת מרפסת עם וילון זכוכית חברת צל וילון מביאה לכם את הפתרון המושלם לסגירת המרפסת, פתרון שבעזרתו תכולו להפיק יותר מהמרפסת שלכם. במאמר הבא נדון בשאלות הבאות:

  1. מה זה בעצם וילון זכוכית למרפסת?
  2. מה מייחד אותו?
  3. ומהו הערך המוסף שהוא מביא לכם?

מה זה וילון זכוכית?

סגירת מרפסת עם זכוכית הזזה מתקפלת המכונה גם "וילון זכוכית" היא מערכת זכוכיות המורכבת ממסילות אלומיניום, פלטות של זכוכית מחוסמת 8 – 10 מ"מ, גלגלי פלאומיד אשר מניעים את המערכת על המסילות וחלקי פלסטיק, נרוסטה וסיליקון אשר מיועדים לאטום את המערכת מפני מיים, רוחות ואבק. המערכת מיועדת בעיקר למרפסות אבל משמשת גם עסקים ווילות ליצירת דלתות הזזה מתקפלות בין חללים.

מה מייחד את וילון הזכוכית לסגירת מרפסת?

וילון הזכוכית מאפשר לבעלי מרפסת לבצע סגירת מרפסת בצורה יעילה ולשמור על נוף מלא ללא חוצצי אלומיניום אשר מפריעים לנוף שלכם כמו בחלונות סטנדרטים. בנוסף המערכת פשוטה מאוד לתפעול ובמינימום מאמץ ניתן לסגור את המרפסת ולאטום אותה בצורה מלאה נגד רוחות ומיים. ובאותה קלות ניתן לפתוח את המרפסת ולהנות מחלל פתוח ללא חלונות שמפריעים לנוף ולזרימת האוויר.

וילון זכוכיות דגם טופ עם וילון הצללה

וילון זכוכיות דגם קומפורט

כיצד סגירת המרפסת בעזרת וילון זכוכית, תשדרג לכם את איכות החיים?

כאשר מזג האוויר נוח אנו מפיקים תועלת רבה מהמרפסת וזהו מקום נחמד לבלות בו. יש לנו נוף פנורמי, זרימת אוויר והרבה אור טבעי שחודר הביתה. כאשר מזג האוויר נוח אנו יכולים להשתמש במרפסת לצורך אירוח ובילויים של שעות הפנאי וליהנות מכל היתרונות הללו. אך כאשר מזג האוויר גשום וסוער בחורף, או חם מידי בימי הקיץ, מרפסת פתוחה יכולה להיות בעיה. להלן הבעיות העיקריות שיש לבעלי מרפסות:

  1. רוחות עזות
  2. גשמים
  3. חרקים
  4. אבק
  5. שמש

עד כה התמודדנו עם הבעיות באמצעות דלתות הזזה אשר יוצרות הפרדה בין פנים הבית לבין המרפסת. כאשר היה חם מידי או גשום וסוער, פשוט סגרנו את הדלתות.

מצב זה יצר כמה בעיות:

  1. איבדנו את הנוף הפנורמי של המרפסת, שהוא אחד היתרונות הגדולים.
  2. איבדנו שטח. כל שטח המרפסת הפך לשטח בלתי נגיש ולא מנוצל.
  3. החשיפה של המרפסת לתנאי מזג אוויר קיצוניים חייב אותנו לערוך התאמות הקשורות לריהוט ועיצוב המרפסת. נאלצנו לכסות דברים ולהזיז דברים בהתאם לשינויי מזג האוויר.

הפתרון סגירת מרפסת עם וילון זכוכית

סגירת מרפסת עם וילון זכוכית שינתה את כל התפיסה שלנו לגבי סגירת המרפסת. היא נתנה מענה לשלושת הבעיות שהוזכרו ועוד הרבה יותר.

סגירת זכוכית וילון למרפסת

סגירת זכוכית וילון – מהפכה בתפיסת המרפסת

השינוי הראשון שהביאה לנו סגירת זכוכית וילון למרפסת היא ביטול ההפרדה בין המרפסת לחלל הבית. מעתה חלל הבית הפנימי והמרפסת הם מרחב אחד גדול ומרווח. יש לנו יותר שטח זמין בבית. סגירת המרפסת מתבצעת היקף החיצוני של המרפסת וללא הפרדה בין פנים הבית לבין המרפסת. המשמעות של זה היא שלעולם איננו מאבדים את השטח, גם לא כאשר יש מזג אוויר סוער, המרפסת תמיד תהיה זמינה עבורו.

שנית, מכיוון שהפכנו את המרפסת לחלל מוגן מפני פגעי מזג האוויר, זה מעניק לנו יותר גמישות עיצובית במרפסת. אנו יכולים למקם במרפסת כל סוג של ריהוט שנרצה בלי להיות מוטרדים מנושא של עמידות למזג האוויר, מבלי צורך לכסות רהיטים או לחשוש שמשהו במרפסת יירטב.

ולבסוף, בזכות סגירת זכוכית וילון למרפסת, אנחנו יכולים ליהנות מנוף פנורמי משגע בכל עונות השנה. גם כאשר אנו רוצים לסגור את המרפסת בגלל מזג האוויר, אנו עדיין זוכים במראה פנורמי וכניסה של אור טבעי ולא מדובר פה על פרגולות חשמליות.

גמישות כערך מוסף

חשוב להדגיש שסגירת זכוכית וילון למרפסת היא אינה סגירה קבועה, אלא פתרון המעניק לכם גמישות מוחלטת. ניתן לפתוח את הסגירה או לסגור אותה בקלי קלות ובהחלטה של רגע. המערכת מתנהלת באופן דומה לדלתות הזזה, לפחות מבחינת קלות התפעול. אם למשל התעוררתם בבוקר קיצי ונהניתם מזרימת האוויר, אך בצהרי היום הרגשתם שחם מידי, בקלות תוכלו לסגור את המרפסת ולהפעיל את המזגן. ובאופן דומה, כאשר מדובר במזג אוויר חורפי וסוער.

סגירת זכוכית וילון למרפסת היא קלה לתפעול כמו משיכת וילון. הסגירה מתבצעת באמצעות מערכת של חלונות זכוכית הנעים על מסילות.

כאשר אנו רוצים לפתוח את המרפסת, לוחות הזכוכית ינועו באמצעות דחיפה קלה ויתאספו באחד הצדדים מבלי להסתיר לכם את הנוף. אין שום עמודים תומכים או משהו אשר יסתיר לכם את הנוף, רק מסילות עליונות ותחתונות.

סגירת זכוכית וילון למרפסת

שאלות ותשובות בנושא סגירת זכוכית וילון למרפס

צל וילון נבצעת סגירת זכוכית למרפסת באמצעות זכוכית מחוסמת בעובי של 8 עד 10 מ“מ. מדובר בזכוכית אשר חזקה פי 5 מזכוכית רגילה. הזכוכית עומדת בכל תיקני הבטיחות.

מבחינת הגובה ניתן לבצע סגירה של המרפסת מהתקרה למעקה או מהתקרה לרצפה. מבחינת הרוחב ניתן לסגור את כל מרפסת בכל אורך ובכל צורה.

לצורך המסגרות אנו משתמשים במסילות אלומיניום איכותיות, חומר עמיד ואיכותי שאינו מחליד.

אנו מעניקים עד 10 שנות אחריות על מערכות הזכוכית לסגירת מרפסת

מספר עבודות של סגירת זכוכית וילון למרפסת

אנו מספקים 2 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו!

בנוסף אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת:

פתיחת וואטסאפ
1
צריכים עזרה?
Scan the code
צל וילון
שלום,
אני מאריק ואשמח לעזור לך.
ניתן ללחוץ כאן ליצירת קשר ישירות בוואטסאפ.
Call Now Button